۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

خداوندا !!!



خداوندا !!!

تو از آرزوهای من باخبری !!!


آرزوهایی که فقط در قالب اندیشه های جوانی من قرار دارد.


و تنها تو می دانی و بس !!


آرزوهای دوران باصداقت نوجوانی


آرزوهای من ساده اند


آرزوهای من پاکند


آرزوهای من برای من عزیزند


آرزوهای من ؛ برای من ؛ خیلی بزرگند؛ ولی برای دیگران شاید ناچیز و حتی مسخره باشند!!!


خداوندا !


از تو مثل یک آرزومند سمج می خواهم که مرا به آرزوهایم برسانی!!!


و تو که از افکار پنهانی همه ی ما خبر داری ؛


همه را به آرزوهای پاکشان برسان!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد