۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

جز من و تو......................

امروز حال عجیبی دارم

شور دیگری نوای دیگری

امروز همه اون چیزهائی که نشانه قشنگ عشق دارند

میخواهم تقدیم تو کنم

همه زیبائیهای دنیا را

همه خوبیها دنیا را

و هر آنچه که رنگ عشق دارد

بیقرارم کن

مرا به مرز بی خبری ببر

اونجا که جز من و تو

نشان دیگری نباشد

به اونجائی که ساحل عشق دارد

جز من و تو کسی نباشد

عشق را با تمام پاکی و صفایش در دستهایمان بگیریم

در قلبهایمان بکاریم

فرار کنیم از همه بدیها

فرار کنیم از هجران

از دوری

فرار کنیم

هر آنچه که رنگ دلتنگی دارد

با هم بمانیم تا ابد

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد