۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

با من بگو.....................


با من بگو از عشق ای آخرین معشوق
                       که برای رسوایی دنباله بهونم
با بوسه ای آروم خوابم رو دزدیدی
                       تو شدی تعبیره روئیایه شبونم
من تو نگاهه تو دنیامو می بینم
فردایه شیرینم نازنینه من...............
چشمایه تو...............
افسانه نیست...............
که تمومه خوابو خیلم بود
تقدیره من...............
عشقه تو شد...............
که همیشه فکره محالم بود

شبهایه تنهایی هم رنگه گیسوته
                       آغوشتو وا کن بانوی مهتابی
دلواپسی هامو با خنده ای کم کن
                       که تویی پایانه تردید و بی تابی
من تو نگاهه تو دنیامو می بینم
فردایه شیرینم نازنینه من...............
چشمایه تو...............
افسانه نیست...............
که تمومه خوابو خیلم بود
تقدیره من...............
عشقه تو شد...............
که همیشه فکره محالم بود
.............................................

نظرات 2 + ارسال نظر
l3irjinia جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:30 ق.ظ http://birjinia.parsiblog.com

سلام علی جون
وبلاگ قشنگی داری
انشالله به اونی که می خوای برسی
شعرت خیلی ........... بود
شاد باشی
فدات

توپولی جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:57 ق.ظ http://topoli6612.blogsky.com

سلام
من عاشق این آهنگم
خیلیییییییییییییییییییییی قشنگه
خیلیییییییییییییییییییی
انتخابات حرف نداره
موفق باشی

----------.----.
------ _.'__ ---`.
--.--(#)(#)----/##
.' @------------/###
:------------,--#####
--`-..__.-'_.--###/
--------`;_:-- ---`"'
-------.'"""""`.
-----/, ------- ,
----//---------
----`-.______.-'
--- ___`. | .´'___
-(______|______)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد