۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

امام رضا................

خوش به حال اونایی که این یکی دو روز مشهد بودن
سلام آقا
می بینی هر وقت یه مشکلی دارم میام پیشت.می دونم بندهء خوبی نیستم.همش یادم میره, منو می بخشی .
هر وقت میام پیشت دلم آروم میگیره.
تموم غصه های دنیا یادم میره .
ولی می دونی مدتیه که از یه چیزی می ترسم
می دونم که می دونی 
آمدم پیشت تا پیشه خدا ضامنم بشی .ضامنم بشی که هوامو داشته باشه نمی گم نداره اگه نمی داشت که الان اینجا نبودم می خوام واسم نگهش داره می خوام هر طوری شده بمونه تا ابد تا وقتی هست تا وقتی هستم.تا اونجایی که بودم معنا داره.
از نیمه شب گذشته .نوره ظعیف یه چراغ خواب واسه من تو این اتاق تاریک داره خودنمایی می کنه .
کاش می شد از آینده خبر داشت ولی نه اگه اینطوری بود امید,انتظار,عشق ,شکست ,,,,,,, معنایی نداشت ما که از چند ثانیه بعدمون خبر نداریم. چرا باهم نباشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  


 

نظرات 4 + ارسال نظر
نارنج جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:08 ق.ظ http://naranj.blogsky.com

سلام دلم هوای حرم را کرده برام دعا کن یه سر به من بزن

دختری که هیچ کس و جز تو نداره جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:22 ق.ظ http://banooyemah.blogsky.com

سلام
مسافری هستم به مقصد بهشت َ در این سفر به دنبال هم راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم

موفق باشی

سعید جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:44 ق.ظ http://saeid2.blogsky.com

من اهل مشهد هستم .
خیلی وبلاگت قشنگ بود .
موفق باشی.

مریم دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام
من هم مثل نارنج دلم هوای حرم کرد برای من هم دعا کنید
تصویر زیبایی هم انتخاب کردید
زیارت آقا نسیبتان شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد