۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

پرو بال..................................

خنده های زورکی

              اشکهای یواشکی

                             شب و روزی بی هدف

                                            لحظه های الکی

                                                        ساعت های پرسئوال

                                                                        دلخوشی ها توخیال

                                                                                         حسرت پرنده دل

                                                                                                         که نداره پرو بال...

   در چهار چوبی خسته عکس دلم را قاب میکنم و به دیوار غمناک

   شبهای تنهائی میآویزم٬ با نگاهی بی تمنا به باغچه حســـرت و

   آرزوها مینگرم و بذر نافرجام رویاهایم رادر حجم خاکســـــــــتری

    یک گلدان میکارم و به امید روئیدن در انـــــــــتظاری بی پایان به 

   خوابی هزار ساله فرو میـــــــروم٬ میـــــدانم فردا اگـــــــر از راه

   نرسد خورشید آســــمان را به یلـــــدا خواهد سپــــرد  و من باز

   همچنان در خواب هزار ساله خویش به انتظار خواهم ماند....... 

نظرات 9 + ارسال نظر
رئیس جمهور جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:39 ب.ظ http://www.sarsalamat.blogsky.com

سلام به من هم سر بزن

مهدی جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.taranombahari.blogfa.com

دل من عاشق ترینه
فزق من با تو همینه
سلام ولاگ واقعا زیبایی داری امیدوترم که موفق باشیخوشحال میشم به کلبه تنهایی من هم سری بزنی

سوگل جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:02 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

salammerc ke sar zadi weblog et khoobe be manam sar bezan khoshhal misham bye

بانمک شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:03 ق.ظ http://www.banamak.blogsky.com

علی جان سلام
خسته نباشی داداش
ممنون که به آشیانه من سر زدی
داستانی را که خواندی واقعی بود واتفاق افتاده بود
حالا اگر دوست داشتی میتونی اونو تو وبلاگت بنویسی
همانطور که خودت خواسته بودی
بازم ممنون
موفق باشی
تا بعد......

یاسمنگولا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:38 ب.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

سلام علی جونم
خوبی
ببین به کسی نگی من بهت سر زدما
الهی هاپو منو بخوره که بی وفا شدم
ولی به خدا امتحانات اساسی حالگیریه
می گما تو چند سالته؟ که فقط هزار سال خوابیدی...
هوووووووووووو چه خبره

زندگی شاید همین باشد
یک فریب ساده و کوچک
آن هم از دست عزیزی که
تو دنیا را جز برای او و جز با او نمی خواهی
من گمانم زندگی باید همین باشد...
یا حق

اطهر سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:39 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

در غربت مزار خودم گریه ام گرفت
از زخم ریشه دار خودم گریه ام گرفت
وقتی که پرده پرده دلم را نواختم
از ناله سه تار خودم گریه ام گرفت
پائیز میخزد و تو لبخند میزنی
اما من از بهار خودم گریه ام گرفت
یک تکه آفتاب برایم بیاورید
از آسمان تار خودم گریه ام گرفت


سلام
پنج شنبه منتظرم .آخه تولدم .

arezoo سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:14 ب.ظ

salam weblog ghashangi dare kheyli axbahaliye enshalah ebhame arezoohat beresi dar zendegi bejoz 1ki..........:d

تنهاترین عاشق تنها شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:53 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام بر شما که زیبا می نویسید
اومدم که بگم سپاس و بعد بگم که همین نزدیکی های شما یه میخونه هست که واسه اومدن شما لحظه شماری می کنه اسمش حضرت عشق و داره می شماره لحظه ها رو که ببینم که زودتر از راه می رسه پس زیاد منتظرش نذارین...
در آخر هم این شعر زیبا رو به شما و وب لاگتون تقدیم می کنم
سبز و شاد باشین
فعلا

سکوت را می شکنم با صدای قلم سکوت سنگین چند ماهه را اما باز هم ساکتم و زبانم قاصر است می نویسم تا آرامش یابم که اگر صد بار بگویم آرام نخواهم شد
می نویسم برای دلم..برای کسی که بفهمد و وقتی می خواند صدای فریاد را از بین حرف حرف کلماتم بشنود...
می نویسم برای کسی که با چشم دل ببیند ...
وبرای کسی که با گوش جان بشنود ..
.می نویسم برای اهل دل و قلم هر چند که خود قطره ای از دریای احساسم ...می نویس تا پاسخ اشک هایم را داده باشم ...
قلم را بر کاغذ می لغزانم تا به نوای دلم جوابی بدهم و....؟؟؟!!!!امیدوارم که بهتون خوش بگذره

لیلا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام. خیلی قشنگ بود.موفق باشی .سعی میکنم بهت سر بزنم به شرطی که هر وقت مطلب نوشتی خبرم کنی....
موفق و پیروز باشی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد