۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

محّرم..................................

باز از راه محّرم غم رسید
از زمین و آسمان ماتم رسید

خرقه ها را بار دیگر تن کنید
آتشی در قلب این خرمن کنید

طبل و شیپور عزا را سر دهید
هفت اقلیم عطش را در دهید

ورد صوفی "حا" و "سین" و "یا" و "نون"
فاعلاٌ فاعلاٌ فاعلون

حای آن، حامیم ذات کبریا
سین آن سرها ز پیکرها جدا

یای آن یکتا پرست و یذکرون
نون آن باشد قسم بر یسطرون

سینه از درد فراقت خسته است
دل به روی غیر تو او بسته است

هیچ دانی در دلم جا کرده ای؟
عرش حق، شش گوشه بر پا کرده ای...

عشق بازی با تو معنا میشود
نور حق با تو هویدا میشود

السلام ای شاه مظلوم و غریب
السلام ای آیه ام من یجیب

السلام ای نور چشم مصطفی
السلام ای خامس آل عبا...

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بانمک یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:38 ق.ظ http://www.banamak.blogsky.com

علی جان سلام
خسته نباشی
حالت چطوره ؟
خوبی ؟
من هم فرارسیدن ایام سوگواری آقا سید وسالار شهیدان را به شما تسلیت میگیویم
موفق باشی علی جان

اطهر یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:29 ق.ظ http://brightfire.blogsky.com

سلام علی جان من خوشحال می شم بتونم کمکت کنم
ماه محرم به تو عزیز تسلیت می گم
برای منم دعا کن

فرید دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.farid17.blogfa.com

دوست گرامی : دمت گرم وبلاگ جالبیه
اگه نظر بدی خوشحال می شم

لیلا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام علی جان
خیلی مطلبت قشنگ بود .فرا رسیدن ایام سوگواری سید الشهدا را به شما وتمام یاران باوفای آن امام مظلوم تسلیت می گویم.

سلام
نظر لطفته. مرسی به من سر می زنی

یاسمنگولا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:30 ق.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

در شهادت یک شمع راز منوری است
که آن را
آن آخرین و ان بلندترین شعله خوب می داند....
یاسی جون بالاخره از سفر طولانی از آخرت برگشت...
الهی سوسک نیش دار منو بخوره که بی وفا شده بودم...
بیا بگشای در
بگشای...
دلتنگم...
سلام عزیز
من هم تسلیت می گم
راستی دلم برات تنگ شده ها.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد