۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

حتما ببین...............................

داشتم تو وبلاگا سرک می کشیدم که یه جا . اصلا خودت ببین بهتره

  اینجا کلیک کن (riraa)

یه ثانیه................

یه ثانیه نگام کن
کمر شکسته بی تو
همنفس مرگ شده
به غم نشسته بی تو
**
یه ثانیه نگام کن
ببین چه بی تاب هستم
چشما تو خوب وا بکن
ببین با غم نشستم
**
ببین که این ثانیه
داره چه تلخ میگذره
پوچ شدم و بی تو باد
هر طرفیم می بره
**
نمیتونم بخونم
اشک تو چشام جمع شده
نمی تونم راهی شم
قامت من خم شده
**
یه ثانیه نگام کن
قامت من خم شده
میگن که بی وفا شدی
محبتات کم شده
**
دروغه هر چی گفتن
باز هم میدونم اینبار
منتظرم نازنین

              در انتظار دیدار................................................................

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مونا دوستی برای تمام فصول شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:10 ق.ظ http://robo-memol.blogsky.com

سلام...همین طوری اومدم دعوتت کنم ...موفق باشی ...منتظرتم...بای

جمشید شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:30 ق.ظ http://zakhme-aghl.blogsky.com

امیدوارم روزی انتظارت به سر برسه.چون انتظار کشیدن سخت ترین کار دنیاست.از شعرتم خیلی لذت بردم اگه یه سری به وبلاگ من بزنی خوشهال میشم

اطهر چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

----------.-----
------ _."__ ---`.
--.--(#)(#)----/#
." @------------/##
:------------,--####
--`-..__.-"_.--###
--------`;_:-- --´´`
-------.""""""`.
-----/, ------- ,
----//شاد باشی\
----`-.______.-"
--- ___`. | .´"___
-(______|______)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد