۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

دچار یعنی عاشق........................

دچار یعنی عاشق

و فکر کن که چه تنهاست

اگر که ماهی کوچک دچار آبی دریای بیکران باشد

چه فکر نازک غمناکی!


خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند

و دست منبسط نور روی شانه آنهاست.


دچار باید بود

وگرنه زمزمه حیرت میان دو حرف

حرام خواهد شد.


و عشق

سفر به روشنی اهتزاز خلوت اشیاست.


و عشق

صدای فاصله هاست.


صدای فاصله هایی

که غرق ابهامند.

                       همیشه عاشق تنهاست.

 



وقتی در وادی تنهایی

             از قلوب بی عاطفه ی بشری

                                          به تنگ آمدی

                                              تنها قلب خسته ی مرا به یاد آور!!!

                                                                                   که همیشه به یاد توست!!!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
یاسمنگولا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام عزیز
آره عزیز اگه خر نبودم که حالم این نبود
من این شعر رو خیلی دوست داشتم یاد آور خاطره بود
حالم بهتر شد
مرسی
یا حق

پسر سیاه سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ب.ظ http://man-to-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی مرد
قشنگ می نویسی ٫ اما فکر نکنم از وجودت باشه ٫ می دونی حرفی که از دل بیاد خیلی راحت جا می گیره ٫ مشکی باش که یه رنگه و رنگه نفرت ٫ چرا همه عشق و محبت رو دوست دارن چرا از کسی که نفرت پیدا کرده بدشون می اد این دوتا کنار هم هستن تا نفرت نباشه محبت هم معنا پیدا نمی کنه .. این داستان منه من سیاهم اما همه شما ها سفید ......
سفر نزدیکه

پسر سیاه چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:24 ب.ظ http://man-to-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی مرد
مرسی از کامنت قشنگت ٫ می دونی اون جوری که نشوتی واسم جالب بود ٫ یعنی می خوای بمون می خوای نمون به درک .....
ببین مرد ٬ کاش اون یه جمله اخرت حتما عملی بشه ٫ من پشیمون نمی شم من وقتی تا دمش می رم می ترسم ٫ همون ترسی که تو وجود همه هست ٫ اون ترسی که اون شب هم داشتم وقتی داشتم می خوردم .. می دونم ترسو هستم ٫ اما چه بخوام چه نخوام تو این بازی افتادم ....
خستگی رو نمی دونم تا حالا تجربه کردی یا نه ٫تا حالا چند تا تهمت بهت زدن ٫ نمی دونم اینکه دل چشت پاک باشه اما همه به یه چشم دیگه بهت نگاه کنن اون موقع چی اینا همه رو می تونی هضم کنی ٫ من نمی تونم ٫ من نمی تونم هضم کنم جلوی در و همسایه ابروی منو ببرن ٬‌من نمی تونم هضم کنم زنگ بزنن ۱۱۰ ٫ من نمی تونم هضم کنم همیشه سعی کردم خوب باشم اما همه گفتن بد ٫ جواب خوبی ها رو با نیش و کنایه دادن ٫ می دونی چه جوری سه هفته بیرون از خونه طاقت آوردم یعنی به هیچ جو رکثافت کاری نرفتم چون من از خیلی ها طلب کارم بیشتر از سنم ......
خوش باشی مرد ٬امیدوارم نترسم
سفر نزدیکه

گیسو جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:34 ق.ظ http://gisoo69.persianblog.com

سلام...خوبی؟
چه شعر قشنگی از سهراب انتخاب کردی....راستش من دقیقا همین قسمت شعر مسافرشو دوست دارم

شیدا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ب.ظ http://shorie.blogsky.com

خوبه ... خیلی خوبه.... علی خان آپ می کنی خبر نمی دی.. سراغ منم که نمی گیری....
یادت باشه !!!
منم نیومدم خبر بدم که آپیدم !!
موفق باشی و به همه ی آرزوهات برسی...

تا بعد

پسر سیاه جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ب.ظ http://man-to-eshgh.blogsky.com

salam
khobi mard
فقط یه چیز دارم بگم
خیلی مردی شاید روم تاثیر گذاشتی برات می نویسم الان وقت نیست ،در به دری بد درددیه
قربون تو مرد

شیدا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:59 ب.ظ http://shoride.blogsky.com

سلاااااااااام
خوبی؟
نه امتحانا منم مثل مال شما از اول تیر شرع می شن ! در ضمن علی خان بی خود امتحان و بهانه نکن!!!
بعدشم بالاخره ه جور باید بهش بگم ازش متنفرم؟! کاش خودش می فهمید !!
موفق باشی و به همه ی آرزوهات برسی... امتحاناتم خوب بدی !

تا بعد

پسر سیاه یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:52 ب.ظ http://man-to-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی مرد
عشق برای من نیست ٫ ولی اره من اون دختر رو دوست داشتم ولی همیشه از چیز هایی خوشم اومده که مال من نبوده ٫ باز تر تو بلاگ می نویسم . من همیشه اینو به خودم گفتم عشق مال دیگرونه ٫ شادی مال دیگرونه ٫ من یه جای دیگه ام نه بالاتر بلکه خیلی خیلی پایین تر .....
دیونگی عالمی داره ٫ می دونی داره می شه یک ماه که خونه نرفتم و دیگه هم نمی رم ٫ همه جا بودم و با همه چی ساختم برام مهم نبوده ٫ مشکل من دیگه غرورمه دیگه نمی تونم غرورم رو زیر پا بذارم ٫ همه به من می گفتن خود خواه ولی نیستم ٫ چون ....
خیلی حال می دی می ای سر می زنی ....

پسر سیاه دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ http://man-to-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی مرد
زت خبری نیست ٫ خوش باشی و پیروز

پسر سیاه سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:30 ب.ظ http://man-to-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی مرد
تو چته امتحان و اینا همش می گذره ٫ باید تو بمونی خاطره خوش ٫ شاید به قول تو همین مشکلات هست که واسم پوچی می اره مشکل هام داره بیشتر و بیشتر می شه ٫ واقعا بی خونه بودن سخته ٫ ولی کاری هست که شده ٫ برگشت هم نداره یعنی من بر نمی گردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد