۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

رفتی و بی تو دلم........................

رفتی و بی تو دلم پر درده
پاییز قلبم ساکت و سرده
دل که می گفتم محرمه با من
کاشکی می دیدی بی تو چه کرده

ای که به شبهام صبح سپیدی
بی تو کویری بی شامم من
ای که به رنجام رنگ امیدی
بی تو اسیری در دامم من

با تو به هر غم سنگ صبورم
بی تو شکسته تاج غرورم
با تو یه چشمه چشمهء روشن
بی تو یه جادم که سوت و کورم

ای که به شبهام صبح سپیدی
بی تو کویری بی شامم من
ای که به رنجام رنگ امیدی
بی تو اسیری در دامم من

چشمهء اشکم بی تو سرابه
خونهء عشقم بی تو خراب
شادیا بی تو مثل حبابه
سایهء ه نقش بر آب

رفتی و بی تو دلم پر درده
پاییز قلبم ساکت و سرده
............

رفتی و  باز دلم هواییه .چی بگم.کاش زود تر بیایی!!!

هی نوشتمو هی پاک کردم.گاهی حرفا به زبون نمیاد.نه تویی هست و نه من ما.پس بازم مثه همیشه ......

 اونجا بهت خوش بگذره

     به قول خودم صفا city

نظرات 1 + ارسال نظر
پسر سیاه یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:41 ب.ظ http://black-boy.blogsky.com

سلام
خوبی مرد
ادرس بلاگ جدید اینجا هست ٫ البته قبلی رو هم اپ می کنم ولی تو این بیشتر می نویسم ٬‌با اونا کنتاکم شد ٫ مسخره ها ۲ شنبه اجرا دارن بعد شنبه رفتم دیدم که هیچی کار ادماده نیست می دون یچرا چون نقش دوم بود یعنی هیچی کار نکرده بودند .. به هر حال ممنون که پیشم اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد