۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

خواب و بیداری ..........................

شبی آرام چون دریا بی جنبش
 سکون ساکت سنگین سرد شب
 مرا در قعر این گرداب بی پایاب می گیرد
 دو چشم خسته ام را خواب می گیرد
 من اما دیگر از هر خواب بیزارم
 حرامم باد خواب و راحت و شادی
 حرامم باد آسایش
 من امشب باز بیدارم
میان خواب و بیداری

 

دلم خیلی تنگه برات. . . . . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
شیدا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 ق.ظ http://shoride.blogsky.com

سلاااااااااام
خوبی؟! سایه اتون سنگین شده ! مهم نیست اما ! چون من کار خودم و می کنم
موفق باشی و به همه ی أرؤوهای قشنطت برسی

تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد