۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

آسمان سیاه.............................

اگر روزی من مُردم و تو مرا دوست داشتی هر پنجشنبه به مزارم بیا گل سرخی بر روی قبرم

 بگذار تا همیشه آن گل سرخی را که به تو داده بودم به خاطر بیاورم...

 ولی اگر تو مُردی من

فقط یکبار بر مزارت می آیم و آن دسته گل سفید مریم را که با خون خود سرخ خواهم کرد را

 برایت هدیه می کنم و عاشقانه در کنارت جان می سپارم

هر کس به طریقی دل ما می شکند
بیگانه جدا دوست جدا می شکند
بیگانه اگر دل شکند حرفی نیست
از دوست بپرسید چرا می شکند

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد امین چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ق.ظ http://khalvate.blogfa.com

وبلاگ قشنگی دارین خواستین تبادل لینک و مطلب کنیم

محمد امین جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:03 ق.ظ http://khalvate.blogfa.com

سلام وبلاگ شهم قشنگ من لینک شما قرار دادم موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد