۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

یه روز.......................................


یه روزی قدرمو میدونی که دیره . روزی که کسی سراغی ازت نمیگیره
یه روز میدونی من کی و چی بودم . روزی که از نبودنم غصه ات میگیره
باشه خوبم از کنارت ساده میرم . با وجود اینکه میدونم میمیرم
به خدا قدرمو میدونی یه روزی . روزی که از تو جدا میشه مسیرم

قدرمو میدونی یه روز . یادم میفتی شب و روز
صدام تو گوشت میپیچه . مثل یه آه سینه سوز
حسرت یک لحظه نگام . دلتنگ میشی بدجور برام
اون روزها دور نیست به خدا . حتی به خوابت نمیام

یه روزی قدرمو میدونی که دیره . اسم من از توی لحظه هات نمیمیره
دیگه نیستم اون شبهای پر ستاره . وقتی که دلت بهونمو میگیره

اما اون روز خدا کنه نباشه . نشنوم از رفتن من غصه داری
من میبینم اون شبایی رو که دیگه . واسه گریه شونه هامو کم میاری

قدرمو میدونی یه روز . یادم میوفتی شب و روز
صدام تو گوشت میپیچه . مثل یه آه سینه سوز
حسرت یک لحظه نگام . دلتنگ میشی بدجور برام
اون روزها دور نیست به خدا . حتی به خوابت نمیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد