۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

آواز می خوانم ! ..............................

سلام عید غدیر مبارک

گفتم :

ای مژده روشن!

ای حُله ی نور و نسیم وناز!

من سخت عریانم


دیدم صدایی نیست

                  - بانگ آشنایی نیست -

و با خود آرام می گفتم:

یا هست اما من نمی دانم!


حالا در این شبهای دلتنگ زمستانی

خونسرد و سر در پیش

دستی درون جیبهایم

              -جیبهای خالی از احساس دلگرمی-

دارم برای خلوت سرد خودم

               آواز می خوانم !

 

 

 

۲ روزی میشه که مشهدی.واقعا متنفرم از مشهد.دلم برات تنگ میشه ولی چیزی عوض نمیشه

گاهی دلم برای یه عشق واقعی هم تنگ میشه(از طرف تو)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد