۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

حسین......................................

 

 

خوشا آن دردی که درمانش تو باشی حسن جان  

به داد دل دربوداغونم برس 

آخ آخ آخ

 

 باز با یه بقل تنهایی اومدم با یه عالمه سر در گمی 

یه عالمه حرف خفه شده تو سینه و  و و ... 

چه رسمیه داره این زمونه که یه ذره وفا توش نیست  

یه سئوال  

اگه که یه آجر از یه دیوار اشتباه کار گذاشته بشه باید دیوار رو خراب کرد؟ 

فکر نمی کنم کسی جوابش رو ندونه یا نتونه 

نمی دونم اسم این احساسیو که الان دارم چی بذارم 

فقط می تونم بگم خستم از اینهمه ادعا اینهمه دروغ اینهمه رنگ 

چرا بعضیافقط جلو پاشونو میبینن ؟ 

داداش یه بهشتی یه جهنمی هم هست هواست هست؟ 

شایدم تو همین دنیاست که هست 

دل میشکنی؟ بشکن 

کلا سر می ذاری؟ بذار 

جدی اذیت می کنی بعد میگی شوخی شوخی؟بکن 

عشق میدی خدافظی می کنی؟ بکن 

قول میدی میزنی زیرش؟ بزن 

وفا نمی کنی ؟وفا میبینی؟نمیبینی به خدا نمیبینی

دلت نمیشکنه یه روز؟ 

خداحافظی نمی بینی؟ 

بد قولی نمیبینی؟ 

اونوقت میگی خدا مگه من چیکار کردم؟  

ای داد  

آره همه چی تو همین دنیاست 

همه چی 

نمی دونم الن کجام؟ کجایی؟ کجایید؟ 

فقطمی دونم که نمی تونم  

بگم برم بگید برید 

خداحافظ تا خداحافظی دوباره 

نمی دونم نمی دونم نمیدونم  

اسمت چی بود؟نگین؟ 

بد جوری دلم گرفته 

خسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسته شدم 

نمی کشششششششششششششششششششششششم خدا 

بیا دیگه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد