۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

گذشته یا آینده؟.............................

سلام

نمی دونم چرا نمیشهده کامنت بذاری

برای پستای دیگه کامنت بذتر

خیلی خوشحالم از اینکه آشناییتون در کنار هم و نزدیکه

یکی از دلایلی که منو نگین نزدیک و بعدم دور شدیم یه رابطه ی تلفنی بود

اینکه درکنارش هستی خیلی چیزا رو راحت متوجه میشی

و اینکه بهش گفتی که کسیو دوست داشتی

بنظر من کاره درستی کردی

فقط می تونم بگم ادامه بده

و فقط به این فکر کن که اگه نتونی گذشته رو فراموش کنی

و در کنار آقا میلاد شروع کنی در حق خودتو اون خیانت کردی

چه بسا این گذشته نه تنها برای اون زجر آوره برای تو بیشتر گذشته مهمه

شاید اهمیت زیادی آینده برات نداشته باشه

یعنی امید هدف ذوق شادی کم کم باهات خداحافظی می کنه البته برای اونم

نه به این شدتی که میگم امیدوارم منظورمو متوجه بشی

دوست داشتن میلاد تنها کافی نیست باید توهم دوسش داشته باشی تا من - ما - بشه

و زندگی زندگی

اگه قلبت برای اون نتپه اگه یه ذره ته دلت یه چیزه دیگه باشه یه ذره کوچولو

خودت بیشتر سختی میبینی

نمی گم دلتو صاف کن و گذشته و عشقی که هنوز انتظار می کشی که برگرده رو فراموش کن

ولی

در یک دل دو دلدار نمیگنجد

به همون آسمونی که یکی می خواد سنگفرش عبور نا مطوئنت کنه نگاه کن ازش بخواه

اگه راحیو بهت نشون بده که دلدار باشی نه دل شکن

برات دعا میکنم که انتخابت سراسر شوق باشه

و بعد یه چیز دیگه ببین این انتظار تا کی ؟

امید برگشت تا کی؟

اصلا شاید برگرده یا نه

اونم تو این دوره زمونه که اعتماد جایی نداره

و آدما اینقدر زیاد شدن که عاشقایه واقعی هم راحت دل میشکنن

اینقدر رنگا وارنگ شدن اینقدر چند رنگ شدن که بخدا دارم می گم دیگه به انتظار کشیدن هم نباید وفا کرد

ولی تو بخودت باید وفا کنی

موفق باشی

یا علی



نظرات 2 + ارسال نظر
آلفاپک دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ب.ظ http://alphapack.blogsky.com

دوست من فقط دوست دارم
هم تو رو هم اینجور وبلاگ ها که با یه چیز مهم تو وجود آدم سر و کار داره و خوب می دونی اون دله و چون دیدم برا دلت می نویسی اومدم یه کامنت گذاشتم بازم می گم دوست دارم به منم سر بزن

خلوت دل یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ب.ظ http://khalvated.blogsky.com



اگر گناه از بنده زشت است ، عفو از سوی توکه زیباست خدایا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد