۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

..............................................

سلام

واسه تبریکت ممنون

چه قدر خوب گفتی در مورد انتظار

دستم خوبه

جات خالی چند روزی رفتم مشهد

به همین خاطر نمی تونستم زود بیام

باورت میشه دارم دل می کنم برای همیشه از نگین

چقدر دلش از سنگ بود

خیلی اتفاقا داره میوفته و افتاده

خیلی چیزا جدیدا دارم میشنوم ازشون

که منو مصمم میکنه

که جدایی برای همیشه

خوشحالم کردی که خوبی

سریاله سامسونم آره خنده داره

تو خونه نیگا می کنن ولی من

می فهمی که چی می گم

فقط خیابونا رو متر میکنم

خوبه واسه سرگرمی یه راهی پیدا کردی

راستی فیلم زیاد دارم اگه خواستی

بهم بگو ولی چه جوری به دستت برسونم؟

غزاله خانوم


امشب شبه قتل امام علی

یادت نره دعام کنی

منم حتما دعات می کنم

ساله پیش خیلی دلم پر بود

دانشگاهم بودیم

هنوز نگین بود

چه روزای قشنگی بود

حالا این روزا

بی خیال دیگه بسه از غم گفتن

راستی یه سئوال

اگه نگین

وقتی با من بود با یکی دیگه هم می بود و من الان می فهمیدم

که این سردیا به خاطر اونه

تو میگی چیکار باید می کردم

نمی گم اینطوریه

فقط می خوام بدونم

راستی واسه اینکه گفتی من میخوام چیکار کنم

میخوام بشینم فوق بخونم اگه خدا بخواد

امیدت به خدا باشه همه چی حله

یا علی





نظرات 1 + ارسال نظر
غزاله چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام.
بابا ایول ، میخوای فوق بگیری ، انشا الله که موفق بشی.راستی خیابونا رو متر کردن چیز کمی نیست .من آرزو دارم بتونم یه خیابون رو درست و حسابی به دور از چشم هایی که خانواده ام برای جاسوسی گذاشتن ، متر کنم.
خوش به حالت که اینقدر آزادی داری که بتونی برای دیگرون فیلم بفرستی ، پسر بودن خوبیش همینه.آزادی بیشتر نسبت به مونث ها.فاصله از لحاظ مسافتی بینمون زیاده نمیتونی برام بفرستی.در ضمن خانواده ام اگر بفهمن من دوستی دارم از خراسان ، تازه اونم مذکر،حکم اعدامم رو صادر میکنن.از اون قضیه به بعد حتی یه سوسک نر هم از جلوی اتاقم رد نشده...
بگذریم ، در مورد سئوالت میبخشی اما میشه کمی بیشتر توضیح بدی...نمی خوام ندونسته حرفی بهت بزنم و اشتباه باشه.زود قضاوت کردن خیلی بده.همین قضاوت زودش بود که همه چیز زندگی من رو نابود کرد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد