۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

تنفر.........................................


از عشق متنفرم

نظرات 2 + ارسال نظر
غزاله جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ

وقتی مینویسی از عشق متنفری یعنی چی ؟ یعنی از دربدریش ، از سختی هاش ، از گوشه گیری هاش ، از ناراحتیاش ، از غمهاش ،از تنهایی هاش ، از سقوط و... متنفری .وقتی منم از اینا متنفر شدم، اون وقت بود که فهمیدم عشق پاکمون تبدیل به یه عشق یه طرفه شده و فقط از طرف منه .چون وقتی فکر میکردم میدیدم که همه اینا از اول بوده ، از همون نگاه اول بوده ، اما عشقمون این اجازه رو نمیداد که دیده بشن و روی لحظه های قشنگمون تاثیر بزارن . آره وقتی هم من عاشق بودم وهم اون ، این چیزا دیده نمیشدن ولی وقتی من براش تبدیل به یه عروسک تکراری شدم ، اون پرده ی ضخیم عشق تا نیمه سوخت و خیلی چیزا معلوم شد.اما من میدونستم که اگر منتظر باشم شاید بشه دوباره همه چیز رو از نو شروع کرد .اما......
بگذریم اینا رو نوشتم تا بدونی که توی تصمیم گیری فقط احساسات رو در نظر نگیری.به همه چیز خوب فکر کن از نگین خانوم بخواه توضیح بده که چرا رفت و یهو برگشت .از خودت بپرس چیکار کردی که اون اینطوری رفتار کرد .با هم حرف بزنید ، نزارید سوتفاهم ها زندگیتون رو بسازه . من نصیحت نمیکنم چون تو رو و به تبع نگین خانوم رو بنا به نظر تو دوست دارم و برام ارزشمندید.البته میدونم خودت همه اینا رو میدونی.

هونیا.مهان شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:39 ق.ظ http://biya2kaf.blogfa.com

_~****~*.:::.*.:.::~***::.:.*.:::.** *~*:::.*.:.::*~****~
_____*~::.:.*. :::.*~****~####___#### *~::.:.*.:::.*~****~
___*~::.:.*.:::.*~ ****~##____#_#____## *~::.:.*.:::.*~****~
__*~::.:.*.:::.*~* ***~#_______#_______# *~::.:.*.:::.*~****~
__*~::.:.*.:::.*~* ***~#_____سلام__________# *~::.:.*.:::.*~****~
___*~::.:.*.:::.*~ ****~#___اپم بدو بیااااا_____# *~::.:.*.:::.*~****~
____*~::.:.*.:::.* ~****~#_____________# *~::.:.*.:::.*~****~
______*~::.:.*.::: .*~****~#________# *~::.:.*.:::.*~****~
________*~::.:.*.: ::.*~****~#____# *~::.:.*.:::.*~****~
__________*~::.:.* .:::.*~****~## *~::.:.*.:::.*~****~
____________*.:::.*.:.::~*~***~#~::.:.*.:::. *~****~

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد