۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

دل درده.......................................

وقتی مینویسی از عشق متنفری یعنی چی ؟ یعنی از دربدریش ، از سختی هاش ، از گوشه گیری هاش ، از ناراحتیاش ، از غمهاش ،از تنهایی هاش ، از سقوط و...



دقیقا از همه ی اینا متنفر شدم

ذات عشق زیباست ولی....



بگذریم اینا رونوشتم تا بدونی که توی تصمیم گیری فقط احساسات رو در نظر نگیری.


تا گذشته ای که زیاد هم دور نیست فقط احساساتم بود

و اینکه هر چه گذشت به خیلی از حرف های نگین رسیدم

میدونم میاد و اینا رو می خونه

بزرگترین اشتباه من این بود که نگین رو جزعی از مالکیت های خودم می دونستم

اتفاقاتی هم افتاد برای خودم که برام روشنتر شد

غیرت هم دیگه جاش رو با بد دلی عوض کرد

بد دلی اول به خود آدم لتمه می زنه و داغون می کنه و بعد دیگری

مهم اینه که فهمیدم

و این نه اتنها برای نگین شاید کسه دیگه ای که یه روزی باهاش ازدواج کنم برام خوب و مفیده

درسای جالبی گرفتم

ولی هنوز قلبم فقط برای نگین میتپه

دختری که اولین بود برام و به امید خدا آخرین باشه

هیچ کس از آینده خبر نداره

منم یه فکر هم نمی کردم کارمون به اینچنین جدایی برسه

خیلی رنج کشیدم

دلتنگی هایی که خفم می کرد

دلم براش تنگ می شد و هیچ کاری جز صبر نداشتم

می خواستم ببینمش کنارم باشه

همیشه و همه جا

و حال تنها چیزی که خوشحالم می کنه اینه که

خندش رو ببینم حتی از فاصله ی خیلی دور

اینجا برای تمام حرف هایی که زدم در مورد نگین

بخاطر تمام دلگیری هام ازش

بخاط عشق زیادی که بهش داشتم و جز عذاب چیزی براش نداشت

ازش معظرت خواهی می کنم

زندگی به قول رفیقم دو روزه

یکی امروز یکی فردا

امروز رو بچسب که از فردا کسی خبر نداره

تنها دردایی که داشتم این یکی ۲ ماه اخیر شدید شدن مریضی مادرم بود

که شکر خدا هفته پیش عمل کرد و باز خدارو شکر الان حالش خوبه

و دیگه سربازیم که خیلی دویدم برای معافی

بازم امید بخدا

از سربازی نمی ترسم

فقط نگران مامان بابامم

از نگین هم مطمئنم

چون بهم ثابت کرد که حرفش حرفه

و اینکه نجیبه

امیدوارم لیاقتش رو پیدا کنم اونروزی که وجودش در کنارم باشه

و دیگه چقدر خدا رو کنار خودم حس می کنم

خدایا شکرت

برای داشتن خودت و دوستای خوب

امیدوارم هر کسی به هر شکلی که گرفتاره خدارو از یاد نبره

چون یاد خدابود که به من قدرت و صبر تحمل داد

نمی دونم چرا اینا رو می نویسم

نمی دونم

شاید خدا شاید عشق

شاید یه عشق که خارش رو زدم و فقط گلش مونده

و بی آزار شده

برای من و  برای نگین

می خوام یه اعترافی بکنم

که هنوز نگین رو حتی از روز اول بیشتر دوست دارم

و دیگه مطمئن شدم که عشق یکطرفه نیست

حتی اگر برای یه ثانیه باشه

چقدر عوض شدم

و چقدر این عوض شدن برام سخت بود

ولی هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد

زندگی زیبا شده

برای من نگین و امیدورام تو و همه و همه

یا علی






نظرات 7 + ارسال نظر
کمپین ازادی ماندانا عسکری شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:59 ب.ظ http://defenceaskari.blogfa.com

با درود و سلام

خانم ماندانا عسکری؛ نقاش؛ گرافیست نشریه توقیف شده «علم موفقیت» و نویسنده نشریه «اخبار کودکانه» در تاریخ دوم خرداد ماه 1388 در همایش انتخاباتی اصلاح طلبان واقع در ورزشگاه آزادی؛ به دست ماموران امنیتی و به جرم «اقدام بر علیه امنیت ملی» دستگیر و به مدت دو ماه به زندان اوین منتقل شد.

ایشان در طی مدت زندان؛ نه تنها با انواع فشارها و توهین ها روبه رو بود که از کلیه حقوق شهروندی؛ حقوق زن و حتی تا مدتی از حق دیدار دختر نه ساله خود محروم بود.


باخبر شدیم که دادگاه ایشان در تاریخ 23 آبان ماه برگزار خواهد شد.


ما؛ جمعی از دوستان ایشان در انتظار نتیجه ی این دادگاه بوده و امیدواریم دستگاه قضایی کشور؛ تحت مدیریت و سرپرستی جدید خود؛ با حکم بر برائت خانم عسکری و بازستانی حقوق پایمال شده ایشان و خانواده شان؛ مرهمی بر زخم ها و ظلم های روا شده گذارد.


در پایان؛ مطلب را به سخنی از امام علی «ع» مزین می کنیم که:

« ستمگر ترین مردم کسی است که ستم خود را عدل تصور کند ».

کمپین دفاع از خانم ماندانا عسکری

هونیا.مهران چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ http://biya2kaf.blogfa.com

_____¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید---------------¤¤¤
_ ¤¤¤-هرگز به کسی اجازه نده تا رویاهای تورا زیر سوال ببرد-¤¤¤
¤¤¤------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندکیست------------------------------¤¤¤
¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤
¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤
_¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤
__¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤
____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤
______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤
_________¤¤¤------به وبلاگم سر بزن---------¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤--(آپ هستم)--¤¤¤¤¤¤
_____________¤¤¤--------------------------¤¤¤
________________¤¤¤-------بای-----¤¤¤
___________________¤¤----------¤¤
____________________¤¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
______________________¤¤¤

با ۲تا مطلب به اسم : کفرنامه که واقعا پیشنهاد می کنم بخونینش

یکی هم در مورد اقا پسراس که باید جوابمو بدن

آپ هستم.

منتظرم زودی بیــــــــــــــا.

دیــــــر نکنیــــــــــــــــــــا
[قلب][گل][قلب]

هونیا پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ب.ظ http://biya2kaf.blogfa.com

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.
3


شلام شلام .دلم واست تنگ شده بــــــــــــــــود[قلب شکسته]

نمی دونم بعد چند روز اومدم.هر چقدر بود واسه من یه عمر بود.

آپ کردم خوشحال می شـــــــــم بیای پیشـــــــــــــم[قلب][بوسه][قلب][خجالت][گل]

منتظرتم گلــــــــــــــــــــــــــــــم[قلب][بوسه][قلب][خجالت][گل]

[قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]

هونیاَمهران سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ق.ظ http://biya2kaf.blogfa.com

~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. . .. . .. .. ... . . .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. . . . . . . . . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. .سلام. . ... . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . . . . . . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . . . . . . . .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
.خوبی؟ .. .. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . . . . . ... .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . .اپ کردم. . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . ....... . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
.منتظرم . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. ...... . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .¸¸.¸.•*´¨)

بدو بیا عکسای پارتی خاتمی لو رفته

زود بیـــــــــــــــــــا منتظرمــــــــــــــــــا.

تــــــــــا بعــــــــــــد [نیشخند] [خنده] [گل]

غزاله چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ب.ظ

نیستی علی اقا؟؟
سرت شلوغه؟
امیدوارم هر لحظه خوش حال باشی و سلامت کنار خانوم اینده ات
دلم تنگ شده برات
دلم تنگ است و دلگیرم خداوندا خداوند
بسی غم در دلم آکنده و تنها و غمگینم
نمی آید کسی دیگر بگیرد
دست سردم را میان دست گرم خود
فشارد تا که شاید غم نخواهد تا مرا آزار دارد
نمی آید کسی دیگر
بگوید حرفی از جنس گل اطلس به این تنها به این بی کس
به این زندانی پر بسته مانده در قفس
نمی آید بگوید حرفی از جنس گل مهتاب به این تنها به این بی تاب
دلم تنگ است و دلگیرم خداوندا خداوندا

هونیا.مهران شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:19 ب.ظ http://biya2kaf.blogfa.com

,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’...……....
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
من کیستم؟؟؟؟
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’


درد دل یک زن به دوستش...... ( من کیستم؟؟؟؟ )
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

بیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا منتــــــــــــــــــــــــــــــــظرتم

نظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر یـــــــــــــــــــــــــــــــادت نره[گل][گل][گل]

هونیا جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ب.ظ http://biya2kaf.blogfa.com


........سلام..........ღ♥ღ
...............♥ღ♥..........♥ღ♥
...........♥ღ♥.......زود.......♥ღ♥
.......♥ღ♥.........بیـــــــــا.......♥ღ♥
...♥ღ♥...........منتــظرتـــــم........♥ღ♥
♥ღ♥•___________________•♥ღ♥

ღஜ☆ღ مهران ♥♥ هونیـــــــا ღஜ☆ღ

♥ღ♥•___________________•♥ღ♥
...♥ღ♥........زود بــــــــــــاش......♥ღ♥
.......♥ღ♥.......نیومـــــدی؟......♥ღ♥
...........♥ღ♥.....بیا دیگه.....♥ღ♥
...............♥ღ♥...........♥ღ♥
..........بای..........ღ♥ღ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد