۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

یلدا..........................................

سلام به همه

انشاالله شب یلدایه خوبی داشته باشید

و خوش بگذره به همه

 

تنهایی...................................

            شبها ترسم را پناه می برم به نگاه امن تو و با تمام وجود در کنج تاریکی
            غلیظ چشمانت کز می کنم تنهاییم را .

خواهر کوچولوی عزیزم عروسیت مبارک.

سلام چند روز دیگه عروسی خواهرمه.(پنج شنبه)

تبریک میگم به جفتشون .ان شاالله اه زندگیه خوبیو شروع کنن

 و سرار عمرشون پر از مهر و محبت باشه

من مال تو................................


      یه چشم همیشه باید توش اشک باشه وگرنه می سوزه ...
      یه دل همیشه باید توش غم باشه وگرنه می شکنه ...
      یه کبوتر همیشه باید عشق پرواز داشته باشه وگرنه اسیر میشه ...
      یه قناری باید به خوش اوازیش ایمان داشته باشه وگرنه ساکت میشه....
      یه لب همیشه باید توش خنده باشه وگرنه زود پیر میشه ...
      یه دفتر نفاشی باید خط خطی باشه وگرنه با کاغذ سفید فرقی نداره ...
      یه جاده باید انتها داشته باشه وگرنه مثل یه کلاف سر درگمه ...
      یه قلب پاک باید به یه نفر ایمان داشته باشه وگرنه فاسد می شه....
      یه چشم اشک آلود ... یه دل غم آلود ... یه کبوتر عاشق ...
      یه قناری خوش آواز ... یه لب خندون ... یه جاده با انتها ...
      یه دفتر نقاشی ... یه دیوار استوار ... یه قلب پاک و .........
      اینا همه یه جایی معنی داری جاییکه :
      چشمای اشک آلودت رو من پاک کنم ... دل غم آلودت رو من شاد کنم
      شنونده ی آواز قشنگت من باشم ... لبای کوچیکت رو من خندون کنم
      نقاش دفتر خاطراتت من باشم ... پاکی قلبت رو با عشقم معنی کنی
      از اینکه بهم تکیه میکنی احساس مسئولیتم بیشتر میشه..!!
      چند وقته احساس میکنم بزرگ شدم ....
      چون یه حس درونی بهم میگه دیگه مال خودم نیستم ...