۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

تولدم مبارک................................

بالخره بعد  دو هفته که مشهد بودیم . همش هم بیمارستان

عمل مادم به خوبی انجام شد

خدارو شکر خوبه

امرزو بهترین کادو تولدم رو گرفتم اینکه مادرم با سلامتی که دوباره به دست آورد از بیمارستان ترخیص شد

خدایا شکرت

نظرات 6 + ارسال نظر
غزاله یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ق.ظ

سلامممممممممممممممممممممم !
تولدت مبارک !!!!!!!!
اقا من شیرینی میخوام ~~~
یادم باشه .......بهم بدهکاری ......!‌:)
دفعه پیش همچین نوشتی دوباره میام برات مینویسم گفتم ایندفعه بیاد طومار مینویسه !!!!واقعا که........... !
توی منتظر گذاشتن توهم دیگه اوستا شدی ! (-ـ-)
البته اینکه گفتی حال مادرت خوبیه از خزار تا خبر خوب و خوشتر بود ! خدا رو شکر.............
علی جون تولدت واقعا مبارک باشه !
همیشه شاد باشی !
یا علی !!!!!!!

غزاله یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام....................خداحافظی سخته !
هر دفعه که میام و میبینم چیزی ننوشتی ......بغض میکنم !
نمیدونم چرا ! دلم بدجوری میگیره !
شاید چون منم خیلی تنهام.....تنها شدم ! تنهاتر !
حتما سرت گرم زندگی و دنیای واقعیه ! اینجاها همه چیز مجازیه !
حتی ..................!
هیچ وقت از یادم نمیری ! هروقت میام مشهد واسه زیارت یادت میکنم !
هر وقتم میرم زیارتگاه .....حالا هرجایی.....یاد مادرت هستم !
از همون اوایل که بهم گفتی میخوای بیای تهران واسه قلب مادرت !
برات بهترینها رو میخوام چون از بهترینهایی !
زندگیت پر از نگاه و نظر خودش !
همیشه سربلند و موفق باشی !
یا علی !
دوست مجازی تو ..................مینا !

... یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

salam.chera dge chizi neminevisi? b nazaret che ghese adam akharesh injoorie? chera?age eshgh natijash ine chera khoda to vojoode adama gozashtesh??? chera??? chera????

الناز سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام. روز مادر رد از طرف من به مامانت تبریک بگو.
عکسهایی رو کخ بته گفنمو واست میل کردم.

negin چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ

salam kheyli khoshal shodam ke hale mamanet khub shode tavalode2 ordibeheshtetam mobarak

؟؟؟؟ یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ

کجایی؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد