۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

دل من لایق اینکه بندازیش زمین نبود. ....

دل من لایق اینکه بندازیش زمین نبوووووووود.

 

حالا که رفتنی ام با کوله بار خاطره.... نمی خوام حتی بیای یه لحظه پشت پنجره....
من کاری ندارم با اشکهای تو من.... من نمیمیرم دیگه برای تو ....
من نمی ریزم دیگه اشکی به پای تو.... من خسته شدم دیگه به جون تو....
من جون سپردم توی زندون تو.... من می خوام برم دیگه بدون تو بدون تو....
اینو می دونم بدون تو شبها با غمها مهمونم.... تو نباشی پیشم بی تو من ویرونم....
خداحافظ ای یار مهربونم.... من بدون تو شبها با غمها مهمونم....
و نباشی پیشم بی تو من ویرونم.... خداحافظ ای یار مهربونم....
حالا که رفتنی ام با کوله بار خاطره.... نمی خوام حتی بیای یه لحظه پشت پنجره ....
به خدا راه من و تو عزیزم جدا شده .... سهم من از عشق تو گریه ی بی صدا شده....
نه دیگه نمیشه دیگه نمیشه می دونم نمی تونم.... نه دیگه نمی شه واسه همیشه بزار تنها بمونم....
نه دیگه نمی شه با تو نمی شه می دونم نمی تونم .... نه دیگه نمی شه واسه همیشه بزار تنها بمونم....
اینو می دونم بدون تو شبها با غمها مهمونم.... تو نباشی پیشم بی تو من ویرونم....
خداحافظ ای یار مهربونم.... من بدون تو شبها با غمها مهمونم....
تو نباشی پیشم بی تو من ویرونم.... خداحافظ ای یار مهربونم....
 من کاری ندارم با اشکهای تو من.... من نمیمیرم دیگه برای تو ....
من نمی ریزم دیگه اشکی به پای تو.... من خسته شدم دیگه به جون تو ....
من جون سپردم توی زندون تو.... من می خوام برم دیگه بدون تو بدون تو....
 اینو می دونم بدون تو شبها با غمها مهمونم.... تو نباشی پیشم بی تو من ویرونم....
خداحافظ ای یار مهربونم.... من بدون تو شبها با غمها مهمونم....

تو نباشی پیشم بی تو من ویرونم.... خداحافظ ای یار مهربونم....

 

همیشه می دونستم افشین رو دوست داری حتی بیشتر از من به همین خاطر ترانه ی افشین رو نوشتم.

 این روزها تازه فهمیدم چقدر بالا رفتم از خاک....

برای اولین بار(نگین) من حتی سایه ی خودم را هم به خاطر تو جواب کردم


خدایا خسته ام خسته تر از آنچه تو می دانی ...

 نالانم نالانتر از آنکه تو دیده ای ... پریشانم پریشانتر از آنکه تو می شناسی ...

چته..........................................

سلام

مدتیه آپ نمی کنم.سر حسابی شلوغه......sorry

 

گاهی اوقات

احتیاج به یه آدمی داری٬

یه دوستی٬

که واسته روبه‌روت

محکم توی چشمات رو نگات کنه

و بزنه تو گوشت

که تو٬ صورتت خم شه و دستت رو بذاری روی گونه‌ت و دوباره نگاش کنی

ببینی که خشمگینه٬

ببینی که از دستت عصبانیه

توی اخم صورتش ببینی که دوستت داره

ببینی که دوستته.

که نگاش کنی٬ همون‌جوری که دستت روی صورتیه که اون بهش کشیده زده٬

که بهت بگه « تو چته؟ بسه٬ به خودت بیا .. تو چته .. »

که سرت فریاد بکشه ..

که تو یه هو بلرزی٬

که بری بغلش٬

که بغلت کنه٬

همون دستی که کوبید تو صورتت رو بذاره رو سرت٬ توی موهات٬

که سرت رو فشار بده توی گودی‌ شونش٬

که تو چشمات رو ببندی٬

روی شونه‌ش گریه کنی٬

بلزی٬

و با خودت فکر کنی که « تو واقعاً چته .. »

دنیا دو روزه....!!.............................

 

دستشو روی شونم دراز کرد

....صدام کرد...معذرت خواست

شوخی کرد

سر به سرم گذاشت و گفت: دنیا دو روزه

بی خیال سخت نگیر

...آشتی؟؟؟؟

گلفروشی دوره گرددر خیابان می چرخید

وسط خیابان دویدو یک شاخه گل برایم خرید

خنده ام گرفت...خواستم داد بزنم:باشه آشتی ...تا ته دنیاادوستت دارم

امااا.....

اما یه موتور سوار خودش و گل زیباشو برای همیشه روی زمین پرپر کرد....

 

آره گاهی وقتا دنیا حتی کمتر از دوروز میگذره

تو یه چشم به هم زدن

آره.....باید شروع کرد خوردن یک سیب سرخ را ...فرصت همیشه نیست