۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

ناله سر کن

ناله سر کن ای قناری
سایه کن ابر بهاری
که شکسته بغضم امروز
تو ولی فردا رو داری
تو یه شاه ماهی شیدا
من یه دریایی رسوا
من همه تحمل غم
تو تموم آرزوها
من اگه غمین وتنهام
من اگه غروب دریام
تو بشو بوسه ی بارون
روی خاک خستگیهام
من اگه شعر زمستون
من اگه تلخی زندون
تو همون عشق بزرگی
واسه این سینه ی داغون
واسه من که رفتم از یاد
تو ستیغ غم فرهاد
تو یه شیرین دوباره
تو بشو تموم فریاد
تو مث نگاه شبنم
روی دلتنگی مریم
سایه کن تا به همیشه
قطره قطره ناب و کم کم


.......

....
...............
..........
...................
..................
....
..............

انسان



ای انسان تو آویخته میان یک لبخند و یک اشکی...........
                                                                          

دوستت.....


هیچکس نمی تونه به دلش یاد بده که نشکنه

ولی من به دلم یاد دادم که اگه شکست

لبه ی تیزش دست اونیو که شکست نبره .....