۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

غزاله........................................

فقط برای تو می نویسم انگار فقط تو میای اینجا

خیلی دستم برای اینترنت باز نیست

واسه همینه که دیر کردم

معذرت می خوام

باورت میشه اینقد پوچ شدم  که حد نداره

به معنای واقعی از هفت دنیا آزاد شدم

ولی بازم غزاله نمیتونم فراموشش کنم

بهش دروغ گفتم که دوست دختر دارم

خسته شدم

خیلی



نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

اگه حرفی نمی زنم دلیل نیست که نمیاییم

me یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!

farzaneh پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ق.ظ http://friendofmine.blogfa.com

سلام ببخشید فضولی میکنم خیلی دلم میخواد دلیل این همه سردی و خاموشی امید زندگیت رو بدونم
میدونی یه جورایی منم منتظرم منتظر کسی که خیلی دوستش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد