۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

غزاله.......................................

کجاییییی؟مرسی که شعر نوشته بودی

نظرات 1 + ارسال نظر
غزاله یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ

سلام !!
واقعا شرمنده ام که نیستم !! نمیدونم چی باید بگم ؟؟ اصلا فکر میکردم دیگه حتی اسمم رو هم نیاری ! من واقعا دوست خوبی نیستم شایداصلا دوستت نباشم که تورو تنها گذاشتم !
اما باور کن به اختیار خودم نبود !! فقط همین قدر بگم که از تظاهر به ایستادگی خسته شدم !! از درون داعونم و از بیرون یه دختر شاد و با نشاط و سرزنده !!!
نمیدونستم یه زمان میرسه که از خودم متنفر بشم !!
بابت شعرها هم اصلا تشکر لازم نبود والا که بیشتر شرمنده شدم !
علی میشه بگی قضیه ات با نگین خانوم به کجا رسید ؟؟
این چی بود بالای وبلاگت نوشتی ؟؟
راستی شعرها از قیصر امین پور بود ! وقتی میخوندمشون احساس میکردم حرفهای دل خودمن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد