۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

منو ....................

منو این همه تنهایی محال محاله

                                         شب یلدا هو باتو بودن خیال خیاله

شب یلدا....................................

 

شب است و گیتی غرق در سیاهی
شب بلند است و سیاهی پایدار ، ولی
باور به نور و روشنایی است ،
که شام تیره ما را ، از تاریکی می رهاند
و از دل شبهای یلدا ، جشن مهر و روشنایی به ما ارمغان می رساند
تیرگی هاتان در دل نور خاموش باد ،
شب یلدا را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم . . . .


پر قصه تو شب بلند یلدا
پر گریه برای قصه فردا
پر تشویش مث ابرای سیاهی
پر تردید مث موندن تو دوراهی

اون مسافر تو نبودی همه غربت من بود
اون سفر کرده معصوم همه قسمت من بود

شب و تنهایی و بارون توی این خونه تاریک
بی تو شب گردی و بی سود توی کوچه های باریک

همه چیزم شده حالا این سکوت سرد و سنگین
رفتی و تو قصه ها مرد اون روزای خوب و رنگین

اون مسافر تو نبودی همه غربت من بود
اون سفر کرده معصوم همه قسمت من بود

شب و تنهایی و بارون توی این خونه تاریک
بی تو شب گردی و بی سود توی کوچه های باریک

همه چیزم شده حالا این سکوت سرد و سنگین
رفتی و تو قصه ها مرد اون روزای خوب و رنگین


 

گم.............................

گم شدن تو این شب برهنه

                                     تقدیر منه

امام رضا................

خوش به حال اونایی که این یکی دو روز مشهد بودن
سلام آقا
می بینی هر وقت یه مشکلی دارم میام پیشت.می دونم بندهء خوبی نیستم.همش یادم میره, منو می بخشی .
هر وقت میام پیشت دلم آروم میگیره.
تموم غصه های دنیا یادم میره .
ولی می دونی مدتیه که از یه چیزی می ترسم
می دونم که می دونی 
آمدم پیشت تا پیشه خدا ضامنم بشی .ضامنم بشی که هوامو داشته باشه نمی گم نداره اگه نمی داشت که الان اینجا نبودم می خوام واسم نگهش داره می خوام هر طوری شده بمونه تا ابد تا وقتی هست تا وقتی هستم.تا اونجایی که بودم معنا داره.
از نیمه شب گذشته .نوره ظعیف یه چراغ خواب واسه من تو این اتاق تاریک داره خودنمایی می کنه .
کاش می شد از آینده خبر داشت ولی نه اگه اینطوری بود امید,انتظار,عشق ,شکست ,,,,,,, معنایی نداشت ما که از چند ثانیه بعدمون خبر نداریم. چرا باهم نباشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟