۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

سال نو مبارک..............................

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال



امسالم تموم شد ای دل تنها

دوباره تکرارو تکرار شبها


تا بوده این بوده دل تنها

سال نوت مبارک ای دل تنها


میدونم تنهایی میدونم دلتنگی میدونم

                                       نازکم تحمل کن


زندگی امیده سایه ی تردیده سرنوشت این بوده

                                                    گله کمتر کن



سلام

سال نو مبارک

تا که خواستم یه تکونی به خونه ی دلم بدم

دو تا گل داشتیم پر پر شدن

محسن و رضا

امسال هم تموم شد یه سال دیگه هم گذشت

منم هر روز کمرم خم تر میشه

هر روز فشار بیشتر

خیلی چیزا که بودنشون آرزو بود و این روزا نبودشون فشار........

خدمت دوستای گلم بگم ازم ناراحت نشین اگه خیلی خیلی دیر میام

نمیتونم.بد جوری گیر افتادم

بعد میام مفصل میگم

سال نو رو به غزاله رفیق با مرام

یاسمنگولای باحال و بقیه کسایی که میان و کامنت میذارن و اسمشونو نمی گن تبریک میکم

به امید خدا سالی پر از شادی و خوشحالی و سلامتی و موفقیت داشته باشین

منم اگه دیدین نیامدم بدونین  یه بلایی سرم اومده

شوخی کردم

دلمون به خدا خوشه به امید خدا

یا علی به همه

شروع سال نو

بسمه الله





..............................................

سلام

خدمت دوستای عزیزم

می بخشید فقط اومدم سر زدم

بعد میام کلی حرف دارم

یا علی

نمیدونم....................................

یه دوست؟؟؟؟؟؟؟


چشم هایم به شکوفایی عشق تو می خواند

کاش میدانستی عشق من معجزه نیست
عشق من رنگ حقیقت دارد
اشک هایم به تمنای نگاه تو فقط میبارد
کاش میدانستی
دختری هست که احساس تو را می فهمد
دختری از تب عشق تو دلش میگیرد
دختری از غمت امشب به خدا میمیرد
کاش میدانستی
تو فقط مال منی
تو فقط مال همین قلب پر احساس منی
شب من با تو سحر خواهد شد
تو نمیدانی که من چقدر عشق تو را می خواهم
تو صدا کن مرا
تو صدا کن مرا
که پر از رویش یک یاس شوم
تو بخوان
تا همه احساس شوم
کاش میدانستی شعرهای من پیش نگاه تو به خاک افتاده است
بر سرم داد بزن
تا بدانم که حقیقت داری
تا بدانم که به جز عشق تو این قلب ندارد کاری
باز هم این همه عشق
باز هم این همه عشق برای دل تو ناچیز است
آسمان را به زمین وصل کنم؟
یا که زمین را هم لبریز ز سرسبزی یک فصل کنم؟
من به اعجاز در دو چشمان تو ایمان دارم

به خدا اگر نباشی بی تو من یک بغل احساس پریشان دارم


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام

یه سئوال دارم

 خوشحال میشم جواب سئوال مو بدین

اگه یه روزی به یه دلیل دیگه رفتین دکتر بعد بهتون گفتن مشکل اصلا یه چیز دیگست و

امکان داره تا چند سال دیگه فلج شین(خدایی نکرده)

این چند وقتی که سر پایین چیکار می کنین؟

..........................................................................................


معاف شدم