۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

درخت....................................

من مثه یه تک درختم ، ته یک کوچه ی باریک
تو یه گنجشک قشنگی! گاهی دوری گاهی نزدیک
گاهی وقتا مهربونی ، می شینی رو شونه ی من
گاهی نیستی که ببینی ، بغض بی بهونه ی من
گنجشک بازیگوش من
بشین رو شاخه ی دلم
با تو درخت معجزه
بی تو طلسم باطلم
وقتی لای برگا نیستی ، بوی پاییز رو می گیرم
بی تو زرد زرد زردم !‌ بی صدای تو می میرم
اما وقتی که می خونی ، من میشم پر از جوانه
یه ترانه ساز عاشق ، با هزار و یک ترانه
تویی حرف اولین و آخرین شعر نگفته
برگ آخر وجودم با پریدنت می افته
گنجشک بازیگوش  من
بشین رو شاخه ی دلم
با تو درخت معجزه
بی تو طلسم باطلم
 

بی تو میمیرم

دل تنگ...................................

 

سر خود را مزن اینگونه به سنگ
دل دیوانه تنها دل تنگ
منشین در پس این بهت گران
مدران جامه جان را مدران
مکن ای خسته درین بغض درنگ
دل دیوانه تنها دلتنگ
پیش این سنگدلان قدر دل و سنگ یکی است
قیل و قال زغن و بانگ شباهنگ یکی است
دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین
سینه را ساختی از عشقش سرشارترین
آنکه می گفت منم بهر تو غمخوارترین
چه دلآزارترین شد چه دلآزارترین
نه همین سردی و بیگانگی از حد گذراند
نه همین در غمت اینگونه نشاند
با تو چون دشمن دارد سر جنگ
دل دیوانه تنها دل تنگ
ناله از درد مکن
آتشی را که در آن زیسته ای سرد مکن 
                                                  با غمش باز بمان
سرخ رو با ش ازین عشق و سرافراز بمان
راه عشق است که همواره شود از خون رنگ
دل دیوانه تنها دل تنگ

 

سریال مزخرف...........................

با سلام

نظر شما در مورد سریال نرگس چیه؟
نظر من اینه که 75 میلیون ایرانی رو فاتحه اعصابشونو می خونه و
 دیگه مثل اینه که یکی بخواد بهت حرفی بزنه ولی هی تفره بره
از آخر بعد یه ساعت چر تو پرت.بهت بگه حرفه مهمی نبود.
اونجاست که به قول رضا مارمولک(فیلم مارمولک) باید خواهر مادرشونو رو بهم پیوند داد

مثلا یه جاش اینکه باید 75 میلیون جمیت منظر یه تصمیم احمقانه ی نسرین باشن که وقتی نرگسو می بینه
بره پیشش یا نه که بازم زده حال میزنه هو یه مقدار به خر بودنه خودشو سر کار بودن ملت  توی دلش می خنده
در یه کلام شورشو در آوردن

...........................................

خدایا خیلی چاکریم

خیلی آقایی

چی بگم کامپلت خل شدم

یکی منو بگیره