۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

مینا..........................................

سلام  

کمتر ازیک ساعت تا تحویل سال مونده و من به امید دیدن کامنتت آمدم اینجا 

نمی دونم چرا نمی ذارن ولی از خدا می خوام 

همیشه  هر زمان و هر کجا که هستی خوب و شاد و در کمال آرامش باشی 

نمی دونم چرا درکت می کنم شاید تو نتونی بیای ولی  تا جایی که بتونم میام و  

می نویسم و می دونم که میای و می خ ونی 

 

سال نو رو تبریک می گم به همه کسایی که به نوعی بهم کمک کردن 

ان شاالله بتونم جبران کنم در سال اینده 

یا علی یا حق

۸۸ گاو چاق خیکی مهربون سیاه و سفید.

سلام
فرا رسیدن سال نو مبارک باشه
سال 88 سال دو گوش سال گاو مهربان
به به چه شود.سال 87 که سال خوبی حد اقل برای من نبود
می گفتم اون روزا وقتی سال تحویل میشد:
لحظه ای که سال تحویل می شه ... تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی ... کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه... سال نو مبارک
ولی این روزها ؟؟؟؟؟؟؟
این روزا ؟؟؟؟
یکی از دوستام اس ام اسی داد که نوشته بود
شاد بودن تنها راهیست برای انتقام گرفتن از زندگی
امیدوارم سال جدید همه شاد باشن
منم می خوام حسابی انتقام بگیرم
راستی توی سال جدید تاریخ 1388/8/8 تولد امام هشتم  امام رضای مهربونه
خودم وقتی فهمیدم مثه خر کیف کردم
خوش به حاله اونایی که تو این روز شروعی دارن حالاچه ازدواج چه فرزندی چه کار ....
ایام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست

یا علی به دوستام

سال جدید موفق و شاد و دلخوش باشید

آیا............................................

آنان که دوست داشتن را نفی می کنند و عشق را زشت و مذموم می پندارند.آنان که محبت و صفا را با نیرنگ و ریا در هم
آمیخته اند،همانان که عشق و مهرورزی را به ریشخند و استهزاء
می گیرند،همانان که غرایز و عواطف رادر برابر شهوات و لذات
آنی و زود گذر به ذلت می کشانند،همانه که عشق را باور دارند
اما با تنگ نظری همانند سیم خارداری مرز عشق را به تصرف خود درمی آورند بدانند و آگاه باشند که علی رقم تمام صفات
ناپسندی که در وجودشان هست،اگر ژرف و بدون اغراض ورزی
به خویشتن خویش بنگرند،ردپایی از عشق را در درون خود خواهند یافت.اگر عاشقی بمیرد از خاکستر وجودش هزاران
گل عشق خواهد رویید و جهان را سراسر گلهای شقایق احاطه
خواهند نمود...


سلام چقدر اینو به موقع نوشتی برام.از همه چی نا امید شدم

از همه کس

نمی دونی چه طور نگین بهم پا زد

نمی خوام دیگه بگی خداحافظ

دیگه خیلی چیزا رو نمی خوام

این روزا خیلی پرتم

برام دعا کن

سال نوت مبارک از ته دل گفتم

منتظرم



خدای مهربان................................

بنازم کرمت رو بنازم حکمتت رو بنازم قدرتت رو

همه جور بلا سرم اومد هرکی بود و نبود یه جور پا زد

فقط توف به ذات هرچی آدم نامرد بی لیاقته

نگین عروسکی بود با ظاهری زیبا ولی باطنی که شاید ...

نمی تونم بگم و اینکه مطمئن نیستم

نگین مغرور زیبایی خودش شد و گرفتار شهرتی که تو این خراب شده می خواست تازه به

دست بیاره

دلم برای مادرت می سوزه

داغونش کردی

آخه احمق به چه قیمتی

لیاقتت حتی گفتن خداحافظی هم نداری

بعد این همه سال به کی اعتماد کردی به یه ...

خدا بگم چیکارت کنه ولی دعا می کنم تو این دنیا ذره ای زجر نکشی

آروم راحت و بی دقدقه بگذره طول عمرت

که چی؟

که عذاب اون دنیا خیلی سخت تره

همش برات بمونه تو اون دنیا

این بود پایان 4 سال عشقی داغ که امروز خاکستر شد

و دیگه آغازی در کار نیست

من به خدا نزدیک شدم

خیلی خودش رو بهم نشون داد

نوکرشم

خدا ازت ممنونم که امروز دیدم فردایی که با این عشق چقدر تاریک بود

خدا ممنونم ازت که از خاک منو ساختی و یه روزی هم به همون خاک بر می گردونی

عجیب پسته تو این دنیا هر چی به جز خاک

خدایا هزار هزار حرف نگفته دارم که خودت می دونی

هنوز هم محتاجتم

هنوزم آویزونتم

هنوزم وقتی تنها میشم تو هستی

خدا بگیر دستمو که دارم بلند میشم

خودت مگه نگفتی تو از من فقط بخواه

خدا می خوام

خدا آرامش می خوام

خدا آرامش می خوام

خدا آرامش می خوام