۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

عید فطر....................................

سلام

عید سعید فطر مبارک

نماز روزه های همه قبول باشه


واسه فطریه هاتون شماره حساب بدم؟

نه    بدم؟

بدم؟

می دما


امشب می میرم ..........................

 

امشب می میرم

 

کسی نمی تواند مرا بگیرد -کسی نمی تواند مانع شود-

 

تو نمی توانی مرا بگیری

 

ستاره ها نمی توانند مرا بگیرند

 

همچون پرتگاه از چشمانت می افتم

 

- چشمانت پرتگاهی می شود که از آن سقوط می کنم -

 

چشمانت نمی توانند مرا بگیرند

 

امشب می میرم

 

کسی نمی تواند مرا بگیرد

 

در رویاهایت بزرگ می شوم

 

کابوست شده و می میرم

 

یک شعر می نویسم

 

یک ترانه می خوانم

 

یک بار تو می شوم

 

یک بار من می میرم

 

امشب می میرم

 

صرفا به خاطر تو

 

حتی مرگ هم مرا درک نخواد کرد

 

امشب می میرم

 

کسی نمی تواند مرا بگیرد -کسی نمی تواند مانع شود-

 

 حتی تو نمی توانی مرا بگیری

 

ستاره ها نمی توانند مرا بگیرند

 

همچون پرتگاه از چشمانت می افتم

 

- چشمانت پرتگاهی می شود که از آن سقوط می کنم -

 

چشمانت نمی توانند مرا بگیرند


وقتی می خوندم یه مدلی شدم که انگار کنارم نشستی

اینقدر ساده و بی ریا نوشته بودی که بعضی جاهاش خودمو کنترل می کردم

که گریم نگیره

باور کن خسته نمیشم ناراحتم نمیشم از نوشته هات

ازین دلم میگیره که ای کاش می شد کمکت کنم

ولی ...

در دوست داشتنه خانوادت شکی نیست

هر کسی روشی داره تو نوع ارتباطش

رفتارش حتی بروز عشق و دوست داشتنش

می دونی جوونیه ما یا کلا این دوره که ما هستیم

با دوران جوونیه پدر مادرمون خیلی فرق داره

جزئیات بیشتر شده

احساس ظریفتر

عقل هم که دیگه...

خودم اصلا انتظار ندارم از کسی که نزدیک به ۳۵ سال

ازم بزرگتره منو درک کنه

که مطمئنا ۹۵٪ هم نمی تونه

باید خودت باشیو خودت

نابرده رنگ گنج میسر نمیشود

گنج تو آزادیه

آرامشه

حرمته

ارزشه

تنها راه پیروزیت درسه

من هرجور کمکی بخوای برات انجام می دم

خدایی نکرده فکر نکنی ترحم می کنم

نه اصلا

می خوام چون خودم خوردم زمین

تو نخوری

هیچ کس نباید....

امیدت بخدا باشه

و سعی کن با اینکه میگی دیگه راحت دروغ میگی

هیچ وقت به خودت دروغ نگی

این میشه که بالا سرت

بلندت می کنه

بگو یا علی

پاشو

..............................................

اگه خدا بخواد می خوام فوق بخونم

بخاطر ادا اطفار اون خانم سال پیش نتونستم

رتبم نزدیک قبولی بود

ان شاءالله امسال

آزادی توی ایران برای دخترا خیلی کمتره

البته به خانواده هم بستگی داره

دلم می خواست می تونستم کاری واست بکنم

واسه فیلم هم هر موقع که خواستی رو چشمم

در مورد سئوال

کلا بی خیال

دیگه نمی خوام یه لحظه هم بهش فکر کنم

این دفعه که رفتم مشهد

۲بار رفتم حرم واسه همه دعا کردم واسه تو هم

سر سفره افطار میای تو ذهنم

امید بخدا

نا امید نباش

دلت باید روشن باشه

کاش دوستی فقط این نبود

می تونستم کاری بکنم

تازه تو خیابونم هیچ خبری نیست

هرچی بیشتر میری می بینی جز الافی و پوچی هیچی نداره

بعضیا هم که عشق تریپن که الکی خوشن تو دلشون معلوم نیست چه خبره

بعضا هم که انگار شغل اولشونه چه پسر چه دختر

خلاصش این که به قول دوستم

عشق باشه ته چاه باشه

فکر کن

چه ربطی داشت



..............................................

سلام

واسه تبریکت ممنون

چه قدر خوب گفتی در مورد انتظار

دستم خوبه

جات خالی چند روزی رفتم مشهد

به همین خاطر نمی تونستم زود بیام

باورت میشه دارم دل می کنم برای همیشه از نگین

چقدر دلش از سنگ بود

خیلی اتفاقا داره میوفته و افتاده

خیلی چیزا جدیدا دارم میشنوم ازشون

که منو مصمم میکنه

که جدایی برای همیشه

خوشحالم کردی که خوبی

سریاله سامسونم آره خنده داره

تو خونه نیگا می کنن ولی من

می فهمی که چی می گم

فقط خیابونا رو متر میکنم

خوبه واسه سرگرمی یه راهی پیدا کردی

راستی فیلم زیاد دارم اگه خواستی

بهم بگو ولی چه جوری به دستت برسونم؟

غزاله خانوم


امشب شبه قتل امام علی

یادت نره دعام کنی

منم حتما دعات می کنم

ساله پیش خیلی دلم پر بود

دانشگاهم بودیم

هنوز نگین بود

چه روزای قشنگی بود

حالا این روزا

بی خیال دیگه بسه از غم گفتن

راستی یه سئوال

اگه نگین

وقتی با من بود با یکی دیگه هم می بود و من الان می فهمیدم

که این سردیا به خاطر اونه

تو میگی چیکار باید می کردم

نمی گم اینطوریه

فقط می خوام بدونم

راستی واسه اینکه گفتی من میخوام چیکار کنم

میخوام بشینم فوق بخونم اگه خدا بخواد

امیدت به خدا باشه همه چی حله

یا علی