۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

valentine...................................

ولنتاین همه دوستان مبارک

امسال چیکار کنم؟

نظرات 5 + ارسال نظر
. یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

..

الناز یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام. وانتاین مبارک. روم نشد اس بدم تبریک بگم.
از دیشب تا حالاتو خلصم.
میخواستی بری برگشتی
گریه هات
بخدا فقط از خدا میخواستم بتونم بیام اشکاتو پاک کنم.بغلت کنم.
ایکاش...
ایکاش...
ایکاش..
ایکاش...
خدا پشت و پناهت باشه.

farzaneh سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://friendofmine.blogfa.com

در آن غمگین غروب سرد
تو از شهرم سفر کردی ،
نگاهت برق طوفان بود
و من افسوس می خوردم ،
شیار گونه هایم را گل اشکم نوازش داد ،
و من از تو جدا ماندم ولی ای کاش می مردم
[گل]
سلام دوست عزیز
ابی بمان ارام در قلبم
منتظر حضور سبزتان[گل]

farzaneh جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:21 ب.ظ http://friendofmine.blogfa.com

سلام دوست خوبم
به دعای شما نیاز دارم
حتما به وبم سر بزن
خیلی ممنون
[ناراحت]

غزاله چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

چقدر اون روز همه چیز سخت میگذشت...
چقدر تنهایی گاهی وقتها آدم رو اذیت میکنه .... مثل خونه توی شیشه کردن آدماست !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد