۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خلاصم کن

خدایا بسمه

خدایا التماس میکنم

ای خدااااااااااااااااا

خدایا نمیتونم 

حتی یه کلمه باهاش حرف بزنم

خدایا تو بهش بگو اونی شدم که می خواد

خدا خواهش میکنم

فقط یه فرصت دیگه بهم بده

فقط همین یه بار

بخدا ۱ بار فقط خدا با توام

چرا صدامو نمیشنوی


نظرات 2 + ارسال نظر
مجرد سرخوش شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ق.ظ http://mojaradesarkhosh.blogsky.com

میشنوه . اگر صدایی باشه

غزاله دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ق.ظ

وای سلام علی !!!!!!!!! چی شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خودمو واسه اینکه توی چنین موقعیتی تنهات گذاشتم نمیبخشم !!!هیچ وقت !! اما به خدا دست خودم نیست !
خیلی نگران شدم ! اخه چی شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد