۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

محرم.......................................

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

سلام

ماه عشق مبارک

ماه دل ماه خالی شدن

عشق من این ماهه

قربون امام حسین که چیکار میکنه با دلا

پرسیدی که از کی انتظار نداشتم؟

بذار نگم ولی اینقدر بگم که مثل مادرم بود

و خیلی هم دوسش دارم

از پوچی گفتی

منم مثه توام

معافیم یه جورایی بهم خورد

تمام برنامه هام بهم خورد

تنهایی هم که حرفشو نزن که کلا تنهام

صبح تا شب

گاهی دوستام میان سراغم

از ۹ شب به اونور فقط خیابون متر می کنم تنهایی

هر چی پیش آید خوش آید

شکر خدا

ان شاءالله اوضاع خونتونم خوب بشه

از فردا شب تا شب شبام غریبان هیاتم

برای همه دعا می کنم

برای نگین تو دوستام خانوادم

خودم راضی ام به رضای خدا

نمی دونی چقدر منتظر این شبا بودم

حالا وقتشه بریزم بیرون

از سال پیش خیلی ضعیف شدم

خدا کمک کنه تا اخر این چند شب بتونم زنجیر رو بگیرم با این دستم

التماس دعا

یا علی