۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

..............................................

سلام به همه دوستانی که چه آشنا و چه تازه آشنا برام کامنت گذاشتن و مادرمو از دعاشون محروم نکردن.خیلی خیلی ممنونم

خدا رو شکر به عمل نرسید

حدودا یک روز مونده بود به قرار عمل که یک دکتر دیگه تشخیص اصلی رو داد

و ما رفتیم مشهد

۴ روز مادرم بستری بود

و خدا رو شکر الان بهتره

به خدا قول دادم که اگه مادرم بهتر شه برگردم به زندگیم

شاید چند ماهی هست که از همه بریده بودم

تنها فکری که داشتن همون کسی بود که ندارمش

باید تلاش کنم

این اتفاق باعث شد قدر بدونم لحظاتی رو که چه آسون از کنارش رد میشم

خدارو شکر

.......

سلام غزاله

چند روزی همه فکرو ذکرم مادرم بود

خودم هم خوبم تنها چیزی که از لحاظ جسمی اذیتم می کنه کمرمه

الان که دائم درد دارم

اینم میگذره

ولی دردی که بجا مونده

درمونی نداره بجز خودش

جالب اینجاس که حرف ها هم هر روز پشت سرم یشتر میشه

یکی میگه معتاد شدم

یکی میگه از دوست دخترات به ما هم پاس بده

ولی یکی نمی پرسه شبا تا صبح تو خیابونا چیکار میکنی تنها

چه مرگته

هر کس هرطور که دوست داره میبینه

ولی باز هم خدا که هست میبینه چیزی که واقعیته

دلگیر نیستم ولی دلتنگم

خیلی دل تنگ

براش دعا میکنم که مشکلی نداشته باشه بخنده شاد باشه

زمانی آرزوم داشتنش بود ولی حالا براش آرزوی آرامش میکنم

و اینکه در کنارش باشم

درکش کنم 

به امید روزهای روشن برای همه

باز هم ممنون

التماس دعا

یا علی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد