۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

غزاله........................................

سلام

قصه ی منو نگین به سر رسید

غصه ی منم به آخر رسید

نگین روزای سختیو در پیش خواهد داشت

اینو که میگم من از خدا نخواستم

بلکه خودش خواست

خودش خواست که بره

و رفت

به قول دوستم

پرید

ولی امید وارم وقتی پرید و رفت یه جای دیگه بشینه

گربه همسایه با زبون نرمو چربش گولش نزنه(برعکس)

اشتباهیو که من کردم نکن

گور پدر این دنیا با آدماش

البته نکه همه بلکه بیشترشون

برای خودت باش

برای ایندت

خنده های زورکی و گریه های یواشکی

جایزه  ای نداره !!!

کسی نمیگه آفرین

محکم باشو خودت باشو دلت و خدای خودت

دوستامو فراموش نمیکنم

چه دوستی برای یک روز چه روزها

منتظر حرفات هستم

ازین به بعد اسمم اینجا میشه (بدون تاریخ مصرف)



نظرات 2 + ارسال نظر
غزاله جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ

نمیدونم چی بگم !!! یه وقتایی اونقدر سخت بدست میاد و اونقدر ساده از دست میره که ادم میمونه چی بگه !!!!
ای کاش میتونستم همیشه خودم باشم !!!
این چه اسمیه گذاشتی ؟؟؟؟؟؟ بدون تاریخ مصرف یعنی چی ؟؟
بااین اسم میخوای چی بگی مثلا ؟؟؟؟؟؟
مگه ادم هم تاریخ مصرف داره ؟؟ مگه ادم یه شیئه ؟؟ خیلی خوب درکت میکنم که چه حالی داری !! بالاخره یه جوری باید عصبانیتت رو خالی کنی !! میدونی من وقتی فهمیدم که همه چیز الکی و دروغی بوده تنها چیزی که دلم میخواست چی بود ؟؟
اینکه برم یه جای بلند از اونجا به تهران نگاه کنم توی شب به خونه هاش نگاه کنم و با خودم فکر کنم چند نفر ازاین ادمها که چراغ خونشون روشنه و این منظره قشنگ رو به وجود اوردن میدونن عشق و خواستن و وابستگی چیه ؟؟
خیلی از ادمها فقط میدونن و بلدن که عادت بکنن! نه اینکه دوست داشته باشن !!
میدونم که میدونی همیشه اینده رو میشه بهتر از حال کرد ! میدونم که به اخر رسیدن قصه ی تو و نگین خانوم معنی اش به اخر رسیدن همه چیز نیست ! خیلی چیزهای دیگه هم توی این دنیا هست ! منم برات بهترین هاش رو ارزو میکنم !! از اینکه یه پسری و استقلالت شناخته شده است حداکثر استفاده رو بکن
زندگی ات رو جوری بساز که دوست داری . کاری کن که بعدا به خودت افتخار کنی . علی خدا رو شکر کن که هیچ وقت مجبورت نمیکنن ارزوها و خواسته هات رو سرکوب کنی !
شاید چون هردو زخم خورده انتظاریم ُ این جس رو دارم ! اینکه یه روز تو با شخصیت و خوبی هات و مهربونی هات به خیلی ها ثابت میکنی که یه کسی که دوست داشتن رو میشناسه موفق ترین و بهترین ادمه !
اسمت خیلی خیلی قشنگه ! علی !

غزاله سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ب.ظ

فکر میکردم فقط خودم بلدم برم و خبری ازم نشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تو رو خدا یه خبری بده ! حداقل بیا بگو سلامتی !
واقعا که !
اگه در دسترسم بودی علی اگه بودی !!! به احتمال زیاد ......الله اکبر!
باشه بابا جان ! تو رو به عنوان ماهرترین ادمی که میزاره و میره و بقیه رو نگران میکنه معرفی میکنن !
حداقل بیا دوتا نقطه بزار بعد برو یه سال دیگه بیا !
اگه من حرفی زدم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد