۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

دوباره صبح شد ولی فرقی نمیکنه.......

اینقد وضعیتم بهم ریخته

که هر ۴۸ ساعت  یه بار می خوابم

الانم ۲۴ ساعت دوم داره تمام میشه

می خوام برم بیرون ولی پای راستم بی حس شده

یا از دیسک کمرمه یا نمی دنونم

کم خون بودم رفتم خون دادم

حالا همش سر گیجه دارم

من چقد حالم خوبه

دوستان با عرض معذرت نمی تونم دیگه بنویسم

قلبم خودشو خر کرده

می خواستم بنویسم

خیلی دلم گرفته

ولی باشه بعد

اگه زنده بودم میام


نظرات 1 + ارسال نظر
وبساز پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

آن بهار که دستت به زنگ نمی رسید را به یاد بیاور و فراموش مکن زمانی میرسد که هر چه زنگ می زنی هیچ کس در خانه نیست تا در را به رویت باز کند این فاصله را زندگی کن


راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد