۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

..............................................

kheilikharabam.poche pocham 

mazerat ke naiomdam.keyboard farsy nadare majbor shodam en benevisam 

vaghan sharmandam 

say mikonam azn be babd zod zod biam 

omadi baram comment bezar 

kheli khoshal shodam ke cmnt gozashte bodi 

bezar hala ke omadam iekam harf ke bezanam 

midoni dasht yadam miraft kam kam dashtam faramosh mikardam vali baz etefaghaty oftad 

harfaii zadan 

hata ye tor behet begam 

ke ie shab to jame dostam bodam ke chand nafary azona mano nemishnakht 

bahse dokhtarao pesarao kholase az maradio namardy shod 

esme ieki omad vasat 

bad esme negin  

ie pesare dardasht goft dokhtare rafte tabas har kary delesh mikhad mikone 

ie ahmaghy injast hanoz mikhadesh 

kheli narahat shodam 

mibini bade in hame moddat hanozam ma bayad beshin noghle jame digaran 

kash ieki khob nigoft hame bad migan 

behesh goftam kary nakon ke behem bekhandan inja 

vali engar ke ba divar harf mizani 

 

begzarim 

yekam azkhodam begam 

are? 

ie modaty dars mikhondam vali chand vaghtie hichi nemifahmam az dars 

aslan fekram motemarkez nemishe 

ta soote sahar bidaram 

biron rah miram 

hamishe zano dardam 

khaste shodam 

kheli 

midonam harfam narahatet mikone 

to dosty hasty ke na sedayy azat shenidam na tasviri azat didiam 

vali fek mikonam nazdiki 

dostaye ziado khobi daram 

vali kasi kasio khob mifahme ke bahash darde moshtarak dare 

harfe khodete .yadete? 

interneta, ghat shode 

vaslesh nakardam ke masalan bekhonam 

bekhtere hamin ie modadty nabpodam 

gahiam ke mishod biam 

faghat chek mikardam bebinam chizi nazashty 

rasty eydaye gozashtat mobarak 

 

ta bad bye

نظرات 1 + ارسال نظر
غزاله جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااام !
باورت نمیشه که چقدر ناامید اومدم و چقدر خوش حالم که میبینم حداقل یه واکنشی نسبت بهم نشون دادی !
فکرکرده بودم میری ودیگه ............! خدا رو شکر !
میدونم چی میکشی ! با همه وجودم درکت میکنم ! دردت رو میفهمم ! نقل و نبات مجلسها شدن خیلی درداوره ! خیلی ! ادم رو تا سر حد انفجار میرسونه ! اما از همون اول هم گفتن ! اره علی ! جواب ابلهان خاموشی است ! ولشون کن ! منم ولشون کردم ! اما فقط این دنیا ! من خیلی چیزها رو از دست دادم فقط وفقط هم به خاطر این حرفهای خاله زنکی ! نجابتم رفت زیر سوال علی !!!!!! میدونی این برای یه دختر خیلی گرون تموم میشه !
اینا رو گفتم که بدونی همیشه بدتر از تو هم کسی هست !
و اما درمورد عشق ! به نظره من عاشقی فقط یه بار نیست ! ما ادمیم مگه نه !؟‌ پس بازم میتونیم دل ببندیم ! اما خوبه که اینبار بیشتر دقت کنیم ! درست انتخاب کنیم ! قبل از اینکه ببینیم ما لیاقته اونو داریم باید ببینیم که اون لیاقت ما رو داره یا نه ! باید بیشتر هوای خودمونو داشته باشیم !
تو رو خدا درست رو بیخیال نشو ! میدونی که دو سومه اینده ات بستگی به اون داره !
نشون بده که محکمی ! نشون بده که تو علی هستی ! و اون علی نیستی که اونا فکر میکنن !
به خدا همه اینا رو از ته دلم میگم ! من نمیدونم روی چه حسابی بهت ایمان دارم ! به اینکه تو واقعا خوشبخت میشی و خودت این خوشبختی رو میسازی !
علی تمومش کن بره ! مرگ یه بار شیون هم یه بار ! یا نگین خانوم رو بسپار به گذشته و ازش درس عبرت بگیر ! یا اینکه ......... !
منم تا خود صبح بیدارم علی !
فکر میکنم به خودم به اینده ام به اینکه میتونم کاری کنم که بهتر از این بشه ! با خودم میگم از کجا انگیزه بیارم !؟ خودم به خودم جواب میدم که جبران زحمت های خانواده ام ! بستن دهن خیلی از ادمهای دور ورم ! ساختن خودم ! موفق شدنم ! راضی شدن از خودم !
و این یعنی خوشبختی ! وقتی ازخودت راضی بشی واقعا خوشبختی !
و یه موضوع مهم ! به عنوان یه دوست ازت خواهش میکنم این اسمت رو درست کنی ! لطفا ! امیدوارم اونقدری برام ارزش قائل بشی که ............!
زود زود بیا سربزن ! حتی اگه برات کامنت نزاشتم هم بدون که میام میخونم ! با گوشی میام !
به امید روزهای قشنگ !
منتظرم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد