۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

بازهم دلتنگی..............................

سلام

غزاله

منم دلم می خواد برم مشهد.چرا چی شد؟

یکی فلوت میزنه که تو گریه میکنی

یکی گریه میکنه یکی دیگه فلوت می زنه

دنیا همش عذاب

دنیا امتحانه

دنیا یه رنگین کمونه توی تاریکی

باید بخوای تا ببینیش

من هنوز هم ندیدم

تنهایی هر روز بیشتر باهام  عجین میشه

گاهی با خدام گاهی بی خدا

گاهی تنهام گاهی خیلی تنها

تازگیا یه تهمتی هم بهم زدن که علی دوست دختر داره

گاهی به این فکر میکنم تاحالا اشتباه کردم که این شد نتیجش؟

وقتی شنیدم وقتی بهم گفتن

فقط ازین ناراحت شدم که چرا من؟

۲۶ سال سنم شده یه بار عاشق شدم

یه بار دل بستم

ولی بارها توی انتظارم شکستم

حالا هم تهمت؟

ولی اینم بی خیال

خدا بزرگه

ازت ممنونم که به یادم هستی

حرفات روحیست

منتظرت هستم

زودتر بیا

وجودت کمکه

اگه به این بودنه تو هم نگن فردا دوستی

ولی دیگه برام مهم نیست

منتظرم

یا علی

یا حق



دلتنگی......................................

دارم از تنهایی خفه مشم