۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

درخت....................................

من مثه یه تک درختم ، ته یک کوچه ی باریک
تو یه گنجشک قشنگی! گاهی دوری گاهی نزدیک
گاهی وقتا مهربونی ، می شینی رو شونه ی من
گاهی نیستی که ببینی ، بغض بی بهونه ی من
گنجشک بازیگوش من
بشین رو شاخه ی دلم
با تو درخت معجزه
بی تو طلسم باطلم
وقتی لای برگا نیستی ، بوی پاییز رو می گیرم
بی تو زرد زرد زردم !‌ بی صدای تو می میرم
اما وقتی که می خونی ، من میشم پر از جوانه
یه ترانه ساز عاشق ، با هزار و یک ترانه
تویی حرف اولین و آخرین شعر نگفته
برگ آخر وجودم با پریدنت می افته
گنجشک بازیگوش  من
بشین رو شاخه ی دلم
با تو درخت معجزه
بی تو طلسم باطلم
 

بی تو میمیرم

نظرات 1 + ارسال نظر
شیدا شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:14 ق.ظ http://shoride.blogsky.com

سلام
خوبی؟!
اگه بگم ان پستت از تمتم قبلی ها قشنگتر بود.. دروغ نگفتم....
خیلی دوستش داشتم....
مرسی که بهم سر زدی
موفق باشی و به همه آرزوهات برسی

تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد