۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

گلی برای تو

ساعت نزدیکای ۳ صبح

دلم ..................
                                        یه عالمه حرف






گل سرخ: عشق آتشین مرا بپذیر.

گل غنچه: برای نخستین بار  قلبم بخاطر تو لرزید.

گل میخک: قلبم را به تو تقدیم میکنم.

گل محمدی: تورا از صمیم قلب دوست دارم.

گل بنفشه: همیشه به یادم باش.

گل عباسی: تومایه امید وسرچشمه ارزوهای من هستی.

گل شعمدانی: عشق لازمه زندگیست وبدون عشق نمی توان زندگی کرد.

گل سوری: عزیزم با من مهربانتر از گذشته باش.

گل شیپوری: به تو اطمینان می دهم که جنجال حسودان در عشق ما اثری نخواهدداشت.

گل یاس: ازمن نخواه که جز راستی سخن گویم که من شیفته تو هستم.

گل ناز: ناز ودلبرجامه ایست که به قامت تودوخته اند.

گل رازیانه: هرچنددر کنارم نیستی ولی نگاهت در تنهایی نگاهم مونس من است.

گل لاله: تو که دل منوغم زده می خواهی این من و این دل دردمند من.

گل اطلسی: نمی دونم منو دوست داری یا نه.

گل ساعتی: درواپسین دم زندگی خوشبختی تو را می خواهم.

گل مریم: به پاک دامنی تو درود می فرستم.

گل سفید: میسوزم و میسازم.

گل تاج خروس: از دوریت سر گردان هستم.

گل شب بو: درشب مهتاب رویت را می بوسم.

گل کامیلیا: فداکاری در راه عشق خوشبختی می اورد.

گل همیشه بهار: عشق توبرای همیشه در قلب من است.

گل لادن:
                                    گاهی از من یادکن.

نظرات 7 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:45 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

چه جالب!

مرمر پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:19 ق.ظ http://shahre-gonah.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ نوشتی
به منم سر بزن
نظر یادت نره

ادم یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:37 ب.ظ

yadam raft begam kiyam

پرشیلا پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.pershilae.pershianblog.ir

سلام
ماه محرم رو بهت تسلیت می گم
بهم سر بزن خوشحال می شم
یا علی...

نرگس یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:14 ب.ظ

مانی چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:59 ب.ظ http://setareyeghotbi2008.blogfa.com

سلام خیلی جالب بود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ب.ظ

لطفاعکس هاتون را زیادکنیدباتشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد