۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

وباز هم نیستی.............................

کجایی که دلم نوازش حرفهایت را زمزمه می کند و اندیشه ام سرگردان خوبیهای توست...

دیشب دوباره آمده بودی، خندیدی، نگاهم کردی و باز هم مثل همیشه رفتی و من در حسرت نبودنت

خون دل را به خانه ی چشمانم ریختم...

              اگر بدانم ،ستاره ای آسمان را به دلم می ریزم....

                    اگر بدانم دریایی، در تو غرق می شوم..

                     

اگر بر باورم بگنجد که بر درختان زمین لانه داری یکایک شاخه ها را استشمام می کنم.......

      

 

     کاش بودی.............................................................................. . . . . . . . . .  .    .     .      .       .

نظرات 1 + ارسال نظر
شیدا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:48 ب.ظ http://shoride.blogsky.com

سلاااااام
ای بابا دنیا ارزش این همه غم و غصه رو نداره به خدا !!! (ببین کی داره نصیحت می کنه؟! یکی که خودش محتاج نصیحت ...!)
آره درسته ! درست حدس زدی.. اما کاش خودشم می فهمید...
بدجنس؟! آپ می کنی به من خبر نمی دی؟
خیلی قشنگ بود .... عالی بود
موفق باشی و به همه ی آرزوهات برسی


تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد