۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

ویروس....................(-ـ-)..............

سلام

حتما تعطیلات عید به همه خوش گذشته

چندتا ویروس جدیدا خیلی پخش شدن و مشکلات زیادی رو بوجود آوردن از جمله خود من . که در واقع تلفیقی از چند ویروس و تروجان هستن.
 این نوع وبروس رو دو مشخصه داره که میشه از روی اون فهمید آیا سیستم ویروسی هست یا نه.

1- موقعی که روی هر کدوم از پارتیشن های هارد (C,D,E,…) رایت کلیک کنید اولین گزینه Autoplay هست. که این گزینه در حالت عادی وجود نداره.

2- بعد از اینکه ویندوز بالا میاد بعد از چند ثانیه ریست میشه. (البته این مشخصه دوم در همه ی سیستم های آلوده وجود نداره)

فایل های آلوده اینا هستند:

temp1.exe آلوده به ویروس Virus.Win32.Perlovga.b در فولدر system32

temp2.exe آلوده به ویروس Backdoor.Win32.small.lo در فولدر system32

host.exe آلوده به تروجان Trojan-Dropper.Win32.Small.apl در همه پارتیشن ها (hidden می باشد)

copy.exe آلوده به ویروس Virus.Win32.Perlovga.a در همه پارتیشن ها (hidden می باشد)

بعلاوه فایل های وبروس Brontok

برای از بین بردن این وبروس اگر که سیستم ریست میشه می تونید از طریق safemode وارد ویندوز بشید، بعد روی my computer رایت کلیک کنید و properties رو انتخاب کنید، وارد قسمت System Restore شوید و گزینه turn off رو تیک زده و ok کنید.

Ctrl+alt+delete را بگیرید و از پنجره processes دو فایل temp1.exe و temp2.exe رو end task کنید.

کار شما دیگه تمومه. حالا کافیه که به آنتی وبروس نصب کنید. که البته من Antivir رو پیشنهاد می کنم. البته Avast هم در صورت آپدیت شدن می تونه این وبروس ها رو شناسایی کنه.

نظرات 2 + ارسال نظر
مانی جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.alein.blogsky.com

سلام
وب لاگ من فیلتر شده البته در شهرستانها . من به آدرس www.alein.blogsky.com اسباب کشی کردم خوشحال میشم به من سر بزنی و تو لیست دوستات لینک جدید من رو وارد کنی یا یه جورایی به بقیه هم خبر بدی.. ممنونم.(رویای زندگی من)
مانی

یاس رازقی و بهار نارنج دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ق.ظ http://formyramin.blogsky.com

ممنون بابت اطلاعاتی که دادین.
شاد باشید و موفق
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد