۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

مینا..........................................

سلام 

حتما ۱۳ بدر خوشگذشته 

این چند روز اینجا آسمون یه کله ابری بود 

شباش هم همینطور 

اگه بگمچند وقته که از هفت دنیا آزادم شاید باورت نشه 

آزادی که نه یعنی نمی دونم چی میگذره چی میشه  

انگار هیچی اهمیت نداره 

یه جور خلصه ی نافرم 

انگاری همه چی رنگ خاکستری شده 

۱۵ روز از سال ۸۸ هم گذشت 

چشم بهم زدی ۸۹دوباره هم زدی یه عمر رفت 

یه روزی آرزوم بود دستم به شیر آب می رسید که آب بازی کنم 

حالا این روزا ؟؟؟ 

چه آرزویی دارم نمی دونم 

این عمر هم مثل نگین وفا نمی کنه 

هرجا تو این خراب شده می رم هرجا رد می شم  

امان از بی وفایی امان 

امان از دهن بینی 

باز قاطی کردم  

امروز مثلا شاد بلند شدم از خواب 

راستی من درسم تمام شده اگه یه کاری داشتم حالا کاملا بی کارم 

خستم خیلی خسته 

روحم خسته شده 

خوب بابا  بس کن علی 

من خوبم من می تونم 

زندگی ادامه داره حتی اگه تو نباشی (نگین) 

۲ روز پیش داداشه دوستم تصادف کرده تو جاده 

یه دختر ناز ۲ ساله داره خدا بیامرزتش 

اگه من جاش بودم 

الان تو اون دنیا هم این نا شکریایه الانو می کردم ؟

خدایا به خاطر تمام چرا ها بخاطر تمام نا شکریام منو ببخش 

خدا اگه بد کردم منو جو گرفته بود اگه بد بودم بازم شرمندم 

ر استی مینا  

نمی دونم چی ازت بپرسم  

تنهایی عجیب سخته 

وقتی که نیاز داری یکی هرچند آجر کنارت باشه  

البته از جنس آدم 

چون خدا همیشه هست کنارم 

از رگه گردن نزدیکتر 

میبینی با اینکه می دونم ولی باز بدم  

راستی میلمو می دم میل بزن بهم 

a.malekina@gmal.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد