۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

۞ به انتظار دیدنت ........................

سخترین لحظات ، زمانیست که بدونی بیهوده انتظار می کشی

..............................................

روزها رفتندومن دیگر نمی دانم

                                      کدامینم

من آن سرسخت مغرورم

یا من مغلوب دیرینم


آمدیو ننوشتی چیزی

من که دیگه نمی دونم نمیفهمم

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام علی .این درسم امونم رو بریده.
می دونی هم زمان امتحاناته و هم بعد از دیدن مستند شوک
خانواده ام پاک تحتح تاثیر قرار گرفتن...البته سو تفاهم نشه
این روزا فقط تویی که از پشت به من خنجر نزده...
یه دو ماهی هست با یکی اشنا شدم و ازم خواسته که
برای همیشه کنارش بمونم...
پسر خیلی خوبی ......اما نظر تو رو هم احتیاج دارم .
تو برام خیلی مهمی خیلی.
بعدا بیشتر ازش برات می نویسم.

مینا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:20 ب.ظ

از نظر دین و ایمون مورد تایید همس.
بابام کاملا موافقه.
ازنظر ظاهری خوبه.خوش تیپه.با شخصیته.مهربونه.اما زود جوش
میاره.به صداقتش ایمان دارم.خلاصه از نظر همه و خود من یه
پارچه آقاست.مثل خودت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد